1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Auatouzupelnianie search na stronie - nowa wyszukiwarka

Dyskusja w 'Poradniki, gotowe rozwiązania' rozpoczęta przez użytkownika yankes, 24 Luty 2017.

  1. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    Szukam gdzies pluginu do wyszukiwania, zeby po wpisaniu
    Pi, wyswietlaly sie juz produkty pilka pilnik itd
    Jest gdzies polski plugin? ktos moze podrzucic?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Ostatnia modyfikacja: 27 Luty 2017
  3. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek odesłałeś mnie do tego tematu, ponieważ również poruszyłem kwestię wyszukiwarki.

    Niestety wyżej podane aplikacje nie mogą być zastosowane w clickshop - możemy wpisać adres sklepu i pokazuje czy aplikacja jest możliwa czy nie (jeśli źle coś robię to poprawcie mnie).

    Nie rozumiem, dlaczego nie widzicie problemu w waszej wyszukiwarce. Przecież ona jest totalnie bez sensu. Totalna klapa. Mamy wielu klientów którzy szukają produktów, ale źle wpisują jego nazwę czego wynikiem jest brak produktu w sklepie = klient rezygnuje po 2, 3 próbach.

    Chyba, że to taka mała sugestia by zmienić platformę...

    Mam dziwne wrażenie z CS jest traktowany w home po macoszemu, na zasadzie - kupmy szablon, przecież wszyscy to mają więc my też musimy, nie możemy odstawać od reszty. Rozumiem pewne indywidualne rzeczy (np. integrator do programu fakturującego - każdy ma inny i jakoś trzeba sobie poradzić), ale żeby nie było tak oczywistej rzeczy jak dynamiczna wyszukiwarka?
     
  4. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    potwierdzam
     
  5. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    To prawda, wyszukiwarka jest bardzo słaba niestety.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Rozumiem Twoją opinię i nie ukrywam, że wiemy jak działa wyszukiwarka i "problem" nie jest bagatelizowany. Wyszukiwarka jest wbudowana w sam sklep. W tym roku wdrożyliśmy sklep z dodatkami i sukcesywnie dodajemy do niego kolejne rozwiązania, których celem nie jest stworzyć dodatkowe opłaty, a rozwiązać problemy z integracjami i mechanizmami, które do tej pory były aktualizowane wraz z aktualizacją całego silnika sklepu (czasami kilka razy w roku a nie regulanie, np. co kilka tygodni zgodnie z rozwojem sytuacji na rynku usług partnerskich). Temat wyszukiwarki jest wiecznie żywy, ale też nie zamykamy się jedyne na mechanizm sklepu i jego rozbudowę. Wiesz z pewnością, że np. sam Wordpress nie oferuje zbyt wiele ale z wtyczkami i szablonami, daje nieograniczone możliwości rozbudowy.
    Za usługą sklepu kryje się cały model świadczenia usługi, od hostingu na aplikacji skończywszy.

    Wyszukiwarka w chwili obecnej pozostaje w stanie niezmienionym, natomiast istnieją inne rozwiązania do których korzystania zachęcamy, przynajmniej do czasu kiedy w naszym "sklepie" z aplikacjami nie pojawi się komplet dodatków (przynajmniej ten który w tej chwili realizujemy dodając kolejne pozycje).
     
  7. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek

    Może jesteś w stanie nam powiedzieć w jakim terminie będzie wprowadzona taka wyszukiwarka (jako dodatkowa aplikacja - jak dobrze zrozumiałem) rok, kwartał, miesiąc - cokolwiek.

    Według mnie aplikacje które są dostępne w tej chwili są mało użyteczne. No sorry, ale wprowadzenie messengera? To takie trochę wodotryski, które się w ogóle nie przekładają na konwersję. Ja wiem, że dużo osób korzysta z facebooka, ale nic nam po reklamie na fb skoro klient trafi do sklepu w którym nie będzie mógł znaleźć produktu, ponieważ wyszukiwarka jest do kitu.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @ryra91 nie będę Cię oszukiwał że nie wiem, nie posiadam takich informacji, ani nawet nie mogę Ci zagwarantować, że w wyszukiwarka przejdzie jakąś znaczącą zmianę. Być może, skończy się na tym że jedynym rozwiązaniem alternatywnym będzie zakup zewnętrznego dodatku. Tak jak z szablonami, nie wszystko jest w standardzie ale trzeba też pamiętać, że od tego są inne firmy, aby dostarczać sprawdzone rozwiązania i uzupełniać inne produkty, w tym nasze produktu. Podobnie mechanizm działa u konkurencji.
     
  9. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek

    Ok, rozumiem, że są płatne dodatki. Podejrzewam, że większość z nas bez problemu zapłaciłaby za dodatkowy moduł, który ulepszy jego sklep.

    Owszem - konkurencja ma podobny mechanizm tylko, że u nich to po prostu działa :) W CS na dzień dzisiejszy nie ma modułu lub czegokolwiek co ulepszyło by wyszukiwarkę, nawet płatnego.

    Osobiście w tej chwili biorę pod uwagę ofertę shopera, bo tam takie rozwiązanie jest wdrożone, a sam sklep i jego funkcje są identyczne.

    Pozdrawiam
    Rafał
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Sklep z dodatkami działa od miesiąca... czekaliśmy na niego długo i zapewniam Cię, że podejmiemy możliwie najwięcej (przemyślanych) działań, aby stał się on "lekiem na wszystko". W jakiej formie, w jakich odstępach czasu? Nie wiem, ale zgodnie z zapowiedziami, jest przygotowanych 10 wtyczek na dziś dzień i są one wdrażane kolejno.
     
  11. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    oczywiście wtyczki płatne .... jakby ktoś nie wiedział za wyjątkiem no możne 3 -4 dostępnych.
     
  12. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    a podasz nazwy wtyczek platnych i tych darmowych? :)
     
  13. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
  14. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    @Grzesiek tu zaczyna być pies pogrzebany... To sukcesywnie oznacza (zupełnie nie wiem dlaczego), co najmniej pół roku (a raczej rok) po konkurencji.
    A jesteście liderem polskiego internetu. Trochę wstyd.
     
  15. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    oja tam nie przesadzaj ja na warianty tekstowe czekałem 9 miesięcy bo niby miały działać a nie działały zgłaszanie nic nie dało a jak już wyszła jakaś poprawka to z błędem na , która czekałem znowu prawie rok wiec nie jest tak źle .... :)
     
  16. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    szkoda ze home kladzie lache na rozwoj swoich klientow :) ale trzeba sobie jakos radzic bez ich ingerencji. Chociaz troche zaluje ze odrazu nie wystartowalem na innej platformie bo niechce mi sie od nowa uczyc niowego interfejsu :)
     
  17. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Czy po prawie roku czasu można myśleć, że coś się zmieniło w kwestii aplikacji? Wątpie...
    Shoper ma https://www.shoper.pl/aplikacje/sugestie-wyszukiwarki/ a w home.pl aplikacje leżą i kwiczą. Nic tam się nie dzieje.
    Czy może się mylę i za tydzień można spodziewać się wysypu przydatnych aplikacji (płatnych i darmowych), które naprawdę będą stanowiły wartość dodaną...
     
  18. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    Już nie wspomnę o obecnych aplikacjach, które wymagają sprawdzenia - Facebook Dynamic Ads, DHL kurier i inne...
     
    Słoik lubi to.
  19. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @Słoik sprawdzam status zgłoszenia, numer sprawy: ECOM-750. Proszę o cierpliwość, nasz pracownik wróci do tematu na forum, po uzyskaniu informacji zwrotnej.
     
  20. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Aplikacje będą wprowadzone w Q1 2018. Wiem, że długo czekaliście i jesteście zniecierpliwieni - wytrzymajcie proszę jeszcze chwilę :)
     
    Mariusz lubi to.

Poleć forum znajomym