1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Auatouzupelnianie search na stronie - nowa wyszukiwarka

Dyskusja w 'Poradniki, gotowe rozwiązania' rozpoczęta przez użytkownika yankes, 24 Luty 2017.

  1. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    Szukam gdzies pluginu do wyszukiwania, zeby po wpisaniu
    Pi, wyswietlaly sie juz produkty pilka pilnik itd
    Jest gdzies polski plugin? ktos moze podrzucic?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy/BOK home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 366
    Docenione treści:
    316
    Ostatnia modyfikacja: 27 Luty 2017
  3. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek odesłałeś mnie do tego tematu, ponieważ również poruszyłem kwestię wyszukiwarki.

    Niestety wyżej podane aplikacje nie mogą być zastosowane w clickshop - możemy wpisać adres sklepu i pokazuje czy aplikacja jest możliwa czy nie (jeśli źle coś robię to poprawcie mnie).

    Nie rozumiem, dlaczego nie widzicie problemu w waszej wyszukiwarce. Przecież ona jest totalnie bez sensu. Totalna klapa. Mamy wielu klientów którzy szukają produktów, ale źle wpisują jego nazwę czego wynikiem jest brak produktu w sklepie = klient rezygnuje po 2, 3 próbach.

    Chyba, że to taka mała sugestia by zmienić platformę...

    Mam dziwne wrażenie z CS jest traktowany w home po macoszemu, na zasadzie - kupmy szablon, przecież wszyscy to mają więc my też musimy, nie możemy odstawać od reszty. Rozumiem pewne indywidualne rzeczy (np. integrator do programu fakturującego - każdy ma inny i jakoś trzeba sobie poradzić), ale żeby nie było tak oczywistej rzeczy jak dynamiczna wyszukiwarka?
     
  4. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    potwierdzam
     
  5. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    To prawda, wyszukiwarka jest bardzo słaba niestety.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy/BOK home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 366
    Docenione treści:
    316
    Rozumiem Twoją opinię i nie ukrywam, że wiemy jak działa wyszukiwarka i "problem" nie jest bagatelizowany. Wyszukiwarka jest wbudowana w sam sklep. W tym roku wdrożyliśmy sklep z dodatkami i sukcesywnie dodajemy do niego kolejne rozwiązania, których celem nie jest stworzyć dodatkowe opłaty, a rozwiązać problemy z integracjami i mechanizmami, które do tej pory były aktualizowane wraz z aktualizacją całego silnika sklepu (czasami kilka razy w roku a nie regulanie, np. co kilka tygodni zgodnie z rozwojem sytuacji na rynku usług partnerskich). Temat wyszukiwarki jest wiecznie żywy, ale też nie zamykamy się jedyne na mechanizm sklepu i jego rozbudowę. Wiesz z pewnością, że np. sam Wordpress nie oferuje zbyt wiele ale z wtyczkami i szablonami, daje nieograniczone możliwości rozbudowy.
    Za usługą sklepu kryje się cały model świadczenia usługi, od hostingu na aplikacji skończywszy.

    Wyszukiwarka w chwili obecnej pozostaje w stanie niezmienionym, natomiast istnieją inne rozwiązania do których korzystania zachęcamy, przynajmniej do czasu kiedy w naszym "sklepie" z aplikacjami nie pojawi się komplet dodatków (przynajmniej ten który w tej chwili realizujemy dodając kolejne pozycje).
     
  7. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek

    Może jesteś w stanie nam powiedzieć w jakim terminie będzie wprowadzona taka wyszukiwarka (jako dodatkowa aplikacja - jak dobrze zrozumiałem) rok, kwartał, miesiąc - cokolwiek.

    Według mnie aplikacje które są dostępne w tej chwili są mało użyteczne. No sorry, ale wprowadzenie messengera? To takie trochę wodotryski, które się w ogóle nie przekładają na konwersję. Ja wiem, że dużo osób korzysta z facebooka, ale nic nam po reklamie na fb skoro klient trafi do sklepu w którym nie będzie mógł znaleźć produktu, ponieważ wyszukiwarka jest do kitu.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy/BOK home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 366
    Docenione treści:
    316
    @ryra91 nie będę Cię oszukiwał że nie wiem, nie posiadam takich informacji, ani nawet nie mogę Ci zagwarantować, że w wyszukiwarka przejdzie jakąś znaczącą zmianę. Być może, skończy się na tym że jedynym rozwiązaniem alternatywnym będzie zakup zewnętrznego dodatku. Tak jak z szablonami, nie wszystko jest w standardzie ale trzeba też pamiętać, że od tego są inne firmy, aby dostarczać sprawdzone rozwiązania i uzupełniać inne produkty, w tym nasze produktu. Podobnie mechanizm działa u konkurencji.
     
  9. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek

    Ok, rozumiem, że są płatne dodatki. Podejrzewam, że większość z nas bez problemu zapłaciłaby za dodatkowy moduł, który ulepszy jego sklep.

    Owszem - konkurencja ma podobny mechanizm tylko, że u nich to po prostu działa :) W CS na dzień dzisiejszy nie ma modułu lub czegokolwiek co ulepszyło by wyszukiwarkę, nawet płatnego.

    Osobiście w tej chwili biorę pod uwagę ofertę shopera, bo tam takie rozwiązanie jest wdrożone, a sam sklep i jego funkcje są identyczne.

    Pozdrawiam
    Rafał
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy/BOK home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 366
    Docenione treści:
    316
    Sklep z dodatkami działa od miesiąca... czekaliśmy na niego długo i zapewniam Cię, że podejmiemy możliwie najwięcej (przemyślanych) działań, aby stał się on "lekiem na wszystko". W jakiej formie, w jakich odstępach czasu? Nie wiem, ale zgodnie z zapowiedziami, jest przygotowanych 10 wtyczek na dziś dzień i są one wdrażane kolejno.
     
  11. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    2
    oczywiście wtyczki płatne .... jakby ktoś nie wiedział za wyjątkiem no możne 3 -4 dostępnych.
     
  12. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    a podasz nazwy wtyczek platnych i tych darmowych? :)
     
  13. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    2
  14. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    173
    Docenione treści:
    27
    @Grzesiek tu zaczyna być pies pogrzebany... To sukcesywnie oznacza (zupełnie nie wiem dlaczego), co najmniej pół roku (a raczej rok) po konkurencji.
    A jesteście liderem polskiego internetu. Trochę wstyd.
     
  15. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    2
    oja tam nie przesadzaj ja na warianty tekstowe czekałem 9 miesięcy bo niby miały działać a nie działały zgłaszanie nic nie dało a jak już wyszła jakaś poprawka to z błędem na , która czekałem znowu prawie rok wiec nie jest tak źle .... :)
     
  16. yankes

    yankes Artysta

    Wiadomości:
    279
    Docenione treści:
    15
    szkoda ze home kladzie lache na rozwoj swoich klientow :) ale trzeba sobie jakos radzic bez ich ingerencji. Chociaz troche zaluje ze odrazu nie wystartowalem na innej platformie bo niechce mi sie od nowa uczyc niowego interfejsu :)
     
  17. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Czy po prawie roku czasu można myśleć, że coś się zmieniło w kwestii aplikacji? Wątpie...
    Shoper ma https://www.shoper.pl/aplikacje/sugestie-wyszukiwarki/ a w home.pl aplikacje leżą i kwiczą. Nic tam się nie dzieje.
    Czy może się mylę i za tydzień można spodziewać się wysypu przydatnych aplikacji (płatnych i darmowych), które naprawdę będą stanowiły wartość dodaną...
     
  18. michalhockey

    michalhockey Zaawansowany

    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    40
    Już nie wspomnę o obecnych aplikacjach, które wymagają sprawdzenia - Facebook Dynamic Ads, DHL kurier i inne...
     
    Słoik lubi to.
  19. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 051
    Docenione treści:
    300
    @Słoik sprawdzam status zgłoszenia, numer sprawy: ECOM-750. Proszę o cierpliwość, nasz pracownik wróci do tematu na forum, po uzyskaniu informacji zwrotnej.
     
  20. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Aplikacje będą wprowadzone w Q1 2018. Wiem, że długo czekaliście i jesteście zniecierpliwieni - wytrzymajcie proszę jeszcze chwilę :)
     
    Mariusz lubi to.

Poleć forum znajomym