1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Autoinstalator - definiowanie adresatów maili potwierdzających

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika gregoryk, 20 Październik 2016.

  1. gregoryk

    gregoryk Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Instalując jakąkolwiek aplikację przez AUTOINSTALATOR zostaje wysłany mail potwierdzający na adres podany w formularzu instalacyjnym ale oprócz tego ten mail idzie również na główne konto mailowe podane w DANE UŻYTKOWNIKA.
    Problem jest taki że w tym mailu jest podane hasło do bazy, hasło do panelu administracyjnego zainstalowanej aplikacji.

    I nie jest to dobre gdy moja księgowa dostaje takie "cenne dane" :) A na mój mail który jest zdefiniowany w panelu jako KONTAKT TECHNICZNY nic nie przychodzi.

    Reasumując dobrze by było móc definiować do kogo przyjdzie ten mail.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @gregoryk zgadza się, po zainstalowaniu dowolnej aplikacji z Autoinstalatora aplikacji, wiadomość e-mail dotycząca przeprowadzonej administracji wysyłana jest na adres podany podczas instalacji (tzw. adres email administratora) oraz na adres e-mail reprezentanta usługi w Panelu home.pl. Wysłałem sugestię (FEEDBACK-910) do kierownika produktu, gdy uzyskam więcej informacji, dam znać w tym temacie na forum.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pamiętaj, że panel administracyjny jak i cała usługa jest dopasowana przede wszystkim do obsługi przez administratora. Jeśli adres e-mail Twojej księgowej jest podany jako główny adres, to ja polecałbym to zmienić, dlatego, że na ten adres wysyłamy także bardzo ważne informacje dot. zmian, aktualizacji, oraz kontaktujemy się gdy np. doszło by do wysyłki spamu, włamania czy... cokolwiek.

    W zamian za to ustal siebie jako główny kontakt, a na swojej skrzynce e-mail ustaw przekierowanie (reguły wiadomości) które po frazie faktura, płatność czy coś innego, przerzucą KOPIĘ maila do księgowej. Tak będzie bezpieczniej. Nie da się wszystkiego w 100% pogodzić, jedni podają siebie, inni księgową, ktoś jeszcze inny sekretarkę. Najgorzej jest gdy księgowa np. podejmuje decyzję o cesji, a sekretarka nie wie co zrobić z mailem z informacją o włamaniu. Tak, to skrajne przykłady, ale niestety, zdarzają się. :)
     
    LorK lubi to.
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @Grzesiek dokładnie to samo miałem napisać :) To dziwne, że księgowa ma dostęp do głównej skrzynki serwera.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    A no i właśnie... reset hasła do panelu :D
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W mojej sugestii wysłanej do programistów zawarłem propozycję umieszczenia pola wyboru czy chcemy wysyłać wiadomość dotyczącą tej danej instalacji na adres e-mail reprezentanta. Dam znać, jak otrzymam odpowiedź.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @gregoryk informuję, że nie planujemy zmian w mechanizmie wysyłania wiadomości poinstalacyjnych z autoinstalatora. Sugerujemy zweryfikować czy adres e-mail do księgowej musi być podany w polu: "Reprezentant usługi". Warto zmienić ten adres e-mail informatyka, a informatyk otrzymywane faktury może następnie przesyłać do księgowej.
     

Poleć forum znajomym