1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Automatyczna zmiana statusu przesyłki za pobraniem w Click Shop

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika sklep123123, 15 Lipiec 2015.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. sklep123123

    sklep123123 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    3
    Czy jest możliwość ustawienia parametrów sklepu tak, aby w przypadku wybrania płatności za pobraniem, w generowanej przesyłce w sklepie, automatycznie zaznaczała się opcja "pobranie"?
    Nie mogę tego ustawić, a teraz trzeba pilnować tego ręcznie.
    Pzdr.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Masz na myśli zmianę statusu zamówienia na status utworzony przez Ciebie czy jakieś głębsze zmiany ?
     
  3. sklep123123

    sklep123123 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    3
    Chodzi mi o to, aby w przypadku, kiedy klient wybiera płatność "za pobraniem" w tworzonej przesyłce flaga "Przesyłka pobraniowa" była już zaznaczona. Obecnie - w momencie tworzenia przesyłki do klienta - (Lista zamówień w realizacji -> Akcje -> Utwórz przesyłkę) muszę "ręcznie" zaznaczyć tę flagę i potwierdzić kwotę pobrania, która pojawi się po zaznaczeniu flagi. Jest to działanie czysto automatyczne, a nie zaznaczenie tego skutkuje wysłaniem towaru do klienta bez uzyskania pieniędzy za wysłany towar.
    W mojej opinii ta flaga powinna zaznaczać się automatycznie jeśli tworzymy przesyłkę, gdzie klient zaznaczył opcję "za pobraniem".
    Pzdr, i dzk za szybką reakcję.
     
    Dominik lubi to.
  4. sklep123123

    sklep123123 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    3
    Pochwaliłem za szybką reakcję, a kolejnej nie ma :(
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @sklep123123 Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź :).

    Jeśli dobrze zrozumiałem treść, to w Twoim przypadku wystarczy zmienić konfigurację płatności (Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności) o nazwie "Pobranie". Po przejściu do ustawień tej płatności, zmień typ płatności na "Pobranie" (w Twoim sklepie jest ustawione obecnie co innego).

    pobranie-przelew.png

    Po zmianie ustawienia typu płatności w powyższym miejscu na "Pobranie", flaga przy tworzonej przesyłce powinna być automatycznie zmieniana na "Przesyłka pobraniowa".
     
    Dominik lubi to.
  6. sklep123123

    sklep123123 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    3
    Bardzo, bardzo dziękuję!!! Wiedziałem, że to można gdzieś ustawić :D
    Ze dwa razy dzwoniłem na helpdesk w tej sprawie i powiedzieli mi, że nie planują tego wprowadzić :D
    A tu taka miła niespodzianka.
    Dzięki
     
    Mariusz lubi to.
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Pozostało mi tylko przeprosić, że nasi konsultanci nie byli w stanie pomóc podczas rozmowy telefonicznej. Strzelam, że po prostu źle Ciebie zrozumieli (doszło po prostu do nieporozumienia).

    Nie ukrywam, że sam musiałem usiąść trochę dłużej i przeanalizować Twoje zgłoszenie na spokojnie. Po dłuższym zastanowieniu, znalazłem sens sprawy i napisałem o tym w odpowiedzi na forum. Najważniejsze, że się udało :)

    W niektórych sprawach warto usiąść na spokojnie w ciszy i przeanalizować zgłoszenie. Podczas rozmowy telefonicznej nie jest niestety to takie proste.

    Na zakończenie zapraszam do tworzenia kolejnych dyskusji na forum.home.pl oraz oczywiście do telefonowania do naszego helpdesku :)
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Podobnie ja czytając pytanie nie do końca wiedziałem czy myślę o tym samym co autor :)
    sklep123123 pisz zawsze tu, ktoś się znajdzie kto pomoże :)
     
    sklep123123 lubi to.
  9. sklep123123

    sklep123123 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    3
    Dzięki, Tak to właśnie jest ze słowem pisanym. :D Ważne, że jest ktoś u Was, kto może pomóc...
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Czy udało się z tą zmianą statusu?
     
  11. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Z dedykacją dla wszystkich konsultantów, z którymi miałem nieporozumienie:
     
  12. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Przegiąłeś :D teraz się będę śmiał cały dzień w pracy :D
     
  13. sklep123123

    sklep123123 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    3
    Wystarczyło - zgodnie z sugestia Mariusza - zmienić typ płatności i już flaga się ustawia "samodzielnie" :)
     
    Mariusz lubi to.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym