Co jakis czas na sklepie ClickShop pojawia się błąd 504 ( Gateway Time-out - Przekroczony czas oczekiwania na odpowiedz serwera.) Jest on co prawda krótkotrwały ale dość irytujący. Zauważyłem to może od Środy zeszłego tygodnia. Jakieś problemy macie?
W takich sytuacjach sugeruję od razu kontaktować z Biurem Obsługi Klienta. Pojawiający się komunikat błędu może mieć wiele przyczyn, nawet związanych w tym wypadku z samym ustawieniami sklepu, edycją wyglądu. Szczególnie, jeśli nie ma konkretnej reguły jego występowania (na forum już był raz błąd 504) Twoje zgłoszenie jest już przekazane do odpowiednich osób, czekamy na wstępną weryfikację.
Ok. dodam, że występuje on nie cały czas ale okresowo w różnych porach po około 20-30 sek. Czasem trochę dłużej. Potem jest wszystko w porządku. Inne strony nie zwracają kodu tego błędu
@gielo2 w wiadomości prywatnej wysłałem do Ciebie nazwę sklepu, dla którego poprawiliśmy konfigurację. Powinno to spowodować zneutralizowanie pojawiających się błędów 504 (czyt. nie powinny już występować).
Ok, wielkie dzięki. Jak na razie faktycznie od tamtej pory ni zauważyliśmy tego błędu. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
na https://www.sklepy-cynamonowe.eu również problem. Bardzo wolne działanie i czasem błąd 504. Ciężko często chodzi panel admina. Dziś się nie da pracować a serwery podobno ok.
Dziękuje za informacje. Wystawiłem zgłoszenie do specjalistów w celu weryfikacji wskazanej przez Ciebie sytuacji (numer sprawy: FEEDBACK-1281). Wrócę tutaj do tematu na forum jak uzyskam informacje zwrotne.
Na podstawie mojej analizy mogę potwierdzić, że sklep ładuje się czasem zbyt długo lub nawet wcale. Niestety na tę chwilę nie wiem co jest tego przyczyną. Sprawdzam to u techników w ramach wystawionego zgłoszenia: FEEDBACK-1281.
Dziękuję . Zauważyłem częściej problemy. Wydawało mi się że antywirus ale na różnych stacjach się powtarzały. W niektórych przypadkach trochę pomagało wyłączenie ochrony www np w KIS. Głównym problemem był najczęściej panel admina.
jeszcze jedno czy w ramach usługi premium można nadać jakiś priorytet temu zgłoszeniu ponieważ dyskwalifikuje mi to sprzedaż w niektórych momentach całkowicie ?
Twoje zgłoszenie z uwagi na status klienta PREMIUM miało bardzo wysoki priorytet i jeszcze tego samego dnia, czyli w piątek zostało zrealizowane. Twój sklep internetowy powinien teraz działać o wiele szybciej. Wykonaliśmy prace administracyjne, które spowodowały, że Twój sklep posiada teraz więcej wolnych zasobów. Proszę o weryfikacje, póki co ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
Wskazany użytkownik posiada wykupioną usługę Pomocy Premium (https://home.pl/pomoc-premium). Można to sprawdzić po zalogowaniu w Panelu home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi. Po przejściu do opcji menu "Usługi", jeśli na liście wyświetlana jest usługa o nazwie, np. "premium123456", która w kolumnie typ usługi ma napisane: "Pomoc Premium", oznacza to, że konto, do którego jesteś zalogowany posiada status klienta Premium.
Witam. Chciałbym znów zgłosić problem sklepy-cynamonowe.eu. Największy podczas łączenia się z panelem. Pojawił się nawet błąd ładowania danych - dymek z panelu clickshopa. Panel otwiera i przełącza się baaaardzo długo. Pomoc czat premium niedostępna.
@doohoo w tematach wymagających szybkiej reakcji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Analogicznie dotyczy to wszelkich zgłoszeń technicznych, pytań dot. działania usługi i dyspozycji wymagających autoryzacji do konta, celem identyfikacji. Przekaże Twoje zgłoszenie, jednak proszę abyś w takich tematach w przyszłości od razu kontaktował się z BOK. Co do braku dostępu do czatu, niewykluczone, że trafiłeś akurat w jakiś moment, kiedy pracownik był nieaktywny. Przekażemy to do sprawdzenia. T/6779554
Oferta handlowa: W ofercie home znajdziesz wiele usług, które mogą wpłynąć bezpośrednio na widoczność strony WWW, ale także jej pozycjonowanie, reklamę i bezpieczeństwo. Popularną usługą wpływającą na obecność stron WWW w sieci jest certyfikat SSL. Zapewni on bezpieczeństwo poczcie e-mail, a także zaszyfruje informacje przekazywane przez stronę WWW. Pamiętaj także o bezpieczeństwie urządzeń mobilnych: Sprawdź aktualną ofertę certyfikatów: oferta certyfikaty SSL Sprawdź aktualne promocje na hosting WWW: oferta hosting WWW, domeny i poczty e-mail Zabezpiecz urządzenie mobilne oprogramowaniem anty malware: bezpieczeństwo urządzeń mobilnych