1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd 504 przy Click Shop w home.pl

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika gielo2, 6 Czerwiec 2016.

  1. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    137
    Docenione treści:
    18
    Co jakis czas na sklepie ClickShop pojawia się błąd 504 ( Gateway Time-out - Przekroczony czas oczekiwania na odpowiedz serwera.) Jest on co prawda krótkotrwały ale dość irytujący. Zauważyłem to może od Środy zeszłego tygodnia. Jakieś problemy macie?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    W takich sytuacjach sugeruję od razu kontaktować z Biurem Obsługi Klienta. Pojawiający się komunikat błędu może mieć wiele przyczyn, nawet związanych w tym wypadku z samym ustawieniami sklepu, edycją wyglądu. Szczególnie, jeśli nie ma konkretnej reguły jego występowania (na forum już był raz błąd 504)

    Twoje zgłoszenie jest już przekazane do odpowiednich osób, czekamy na wstępną weryfikację.
     
  3. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    137
    Docenione treści:
    18
    Ok. dodam, że występuje on nie cały czas ale okresowo w różnych porach po około 20-30 sek. Czasem trochę dłużej. Potem jest wszystko w porządku. Inne strony nie zwracają kodu tego błędu :)
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @gielo2 w wiadomości prywatnej wysłałem do Ciebie nazwę sklepu, dla którego poprawiliśmy konfigurację. Powinno to spowodować zneutralizowanie pojawiających się błędów 504 (czyt. nie powinny już występować).
     
  5. gielo2

    gielo2 Asystent

    Wiadomości:
    137
    Docenione treści:
    18
    Ok, wielkie dzięki. Jak na razie faktycznie od tamtej pory ni zauważyliśmy tego błędu. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
     
  6. doohoo

    doohoo Użytkownik

    Wiadomości:
    54
    Docenione treści:
    0
    na https://www.sklepy-cynamonowe.eu również problem. Bardzo wolne działanie i czasem błąd 504. Ciężko często chodzi panel admina. Dziś się nie da pracować a serwery podobno ok.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Dziękuje za informacje. Wystawiłem zgłoszenie do specjalistów w celu weryfikacji wskazanej przez Ciebie sytuacji (numer sprawy: FEEDBACK-1281). Wrócę tutaj do tematu na forum jak uzyskam informacje zwrotne.
     
  8. doohoo

    doohoo Użytkownik

    Wiadomości:
    54
    Docenione treści:
    0
    czy udało ci się wejść na stronę i zobaczyć jakie jest jej działanie i potwierdzić problemy?
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Na podstawie mojej analizy mogę potwierdzić, że sklep ładuje się czasem zbyt długo lub nawet wcale. Niestety na tę chwilę nie wiem co jest tego przyczyną. Sprawdzam to u techników w ramach wystawionego zgłoszenia: FEEDBACK-1281.
     
  10. doohoo

    doohoo Użytkownik

    Wiadomości:
    54
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję . Zauważyłem częściej problemy. Wydawało mi się że antywirus ale na różnych stacjach się powtarzały. W niektórych przypadkach trochę pomagało wyłączenie ochrony www np w KIS. Głównym problemem był najczęściej panel admina.
     
  11. doohoo

    doohoo Użytkownik

    Wiadomości:
    54
    Docenione treści:
    0
    jeszcze jedno czy w ramach usługi premium można nadać jakiś priorytet temu zgłoszeniu ponieważ dyskwalifikuje mi to sprzedaż w niektórych momentach całkowicie ?
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Twoje zgłoszenie z uwagi na status klienta PREMIUM miało bardzo wysoki priorytet i jeszcze tego samego dnia, czyli w piątek zostało zrealizowane. Twój sklep internetowy powinien teraz działać o wiele szybciej. Wykonaliśmy prace administracyjne, które spowodowały, że Twój sklep posiada teraz więcej wolnych zasobów. Proszę o weryfikacje, póki co ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     
  13. yakusa

    yakusa Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    2
    :O przepraszam że nie w temacie. Jak można sprawdzić czy moja firma posiada status klienta PREMIUM?
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Wskazany użytkownik posiada wykupioną usługę Pomocy Premium (https://home.pl/pomoc-premium). Można to sprawdzić po zalogowaniu w Panelu home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi. Po przejściu do opcji menu "Usługi", jeśli na liście wyświetlana jest usługa o nazwie, np. "premium123456", która w kolumnie typ usługi ma napisane: "Pomoc Premium", oznacza to, że konto, do którego jesteś zalogowany posiada status klienta Premium.
     
    yakusa lubi to.
  15. doohoo

    doohoo Użytkownik

    Wiadomości:
    54
    Docenione treści:
    0
    Witam. Chciałbym znów zgłosić problem sklepy-cynamonowe.eu. Największy podczas łączenia się z panelem. Pojawił się nawet błąd ładowania danych - dymek z panelu clickshopa. Panel otwiera i przełącza się baaaardzo długo. Pomoc czat premium niedostępna.
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    @doohoo w tematach wymagających szybkiej reakcji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Analogicznie dotyczy to wszelkich zgłoszeń technicznych, pytań dot. działania usługi i dyspozycji wymagających autoryzacji do konta, celem identyfikacji.

    Przekaże Twoje zgłoszenie, jednak proszę abyś w takich tematach w przyszłości od razu kontaktował się z BOK. Co do braku dostępu do czatu, niewykluczone, że trafiłeś akurat w jakiś moment, kiedy pracownik był nieaktywny. Przekażemy to do sprawdzenia.



    T/6779554
     
    Ostatnia modyfikacja: 23 Październik 2017
  17. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    Oferta handlowa:

    W ofercie home znajdziesz wiele usług, które mogą wpłynąć bezpośrednio na widoczność strony WWW, ale także jej pozycjonowanie, reklamę i bezpieczeństwo. Popularną usługą wpływającą na obecność stron WWW w sieci jest certyfikat SSL. Zapewni on bezpieczeństwo poczcie e-mail, a także zaszyfruje informacje przekazywane przez stronę WWW. Pamiętaj także o bezpieczeństwie urządzeń mobilnych:

     

Poleć forum znajomym