1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd pobierania danych do Click Studio

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika chorg, 4 Styczeń 2018.

  1. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Cześć, mam problem z pobraniem danych do Click Studio, ostatnio wyczyściłem lokalną bazę i chciałem pobrać dane ze sklepu. Cały proces kończy się błędem jak w załączonym pliku. No i utknąłem, proszę o pomoc.
     

    Załączone pliki:

    • cs_log.txt
      Rozmiar pliku:
      5,5 KB
      Wyświetleń:
      395
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @chorg aplikacja Click Studio nie jest już wspierana przez naszą firmę, ale sprawdzimy logi i postaramy się pomóc.
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Rozwiązaniem może być usunięcie katalogu Documents and Settings / Użytkownik / .clickStudio, a następnie uruchamiamy aplikację i ponownie próbujemy na nowo synchronizować dane z sklepem www.
     
  4. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Niestety, próbowałem. Usuwałem katalog, konfigurowałem program ponownie i dalej ten sam błąd. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale błąd dotyczy produktu o id 1662, nie mam już w sklepie produktu o takim id.
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @chorg z logu wynika informacja o błędzie na lokalnej bazie danych.
     
  6. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Usunąłem katalog ponownie, zobaczymy. A tak na marginesie, ten katalog po skonfigurowaniu ma u mnie nazwę .clickStudioTest Taki był i wcześniej, ale ten test mnie trochę dziwi.


    Niestety, bez zmian. Ten sam błąd :(
     
    Ostatnia modyfikacja: 8 Styczeń 2018
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @chorg niestety aplikacja nie jest już przez nas wspierana.
     
  8. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Rozumiem, ale wydaje mi się, że problem nie leży po stronie Click Studio a bazy. Problem pojawił się po tym jak zrobiłem noworoczne porządki. Usunąłem kilkaset produktów już wycofanych, uporządkowałem stawki vat. Mam np. stawkę vat 22%, nigdzie nie używaną - sprawdziłem eksportując wszystkie produkty - a mimo to nie mogę jej usunąć. Inne stawki (nawet miałem zdublowaną 23%) po zmianie na karcie produktów usunąłem bez problemu.
     

Poleć forum znajomym