Cześć, mam problem z pobraniem danych do Click Studio, ostatnio wyczyściłem lokalną bazę i chciałem pobrać dane ze sklepu. Cały proces kończy się błędem jak w załączonym pliku. No i utknąłem, proszę o pomoc.
@chorg aplikacja Click Studio nie jest już wspierana przez naszą firmę, ale sprawdzimy logi i postaramy się pomóc.
Rozwiązaniem może być usunięcie katalogu Documents and Settings / Użytkownik / .clickStudio, a następnie uruchamiamy aplikację i ponownie próbujemy na nowo synchronizować dane z sklepem www.
Niestety, próbowałem. Usuwałem katalog, konfigurowałem program ponownie i dalej ten sam błąd. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale błąd dotyczy produktu o id 1662, nie mam już w sklepie produktu o takim id.
Usunąłem katalog ponownie, zobaczymy. A tak na marginesie, ten katalog po skonfigurowaniu ma u mnie nazwę .clickStudioTest Taki był i wcześniej, ale ten test mnie trochę dziwi. Niestety, bez zmian. Ten sam błąd
Rozumiem, ale wydaje mi się, że problem nie leży po stronie Click Studio a bazy. Problem pojawił się po tym jak zrobiłem noworoczne porządki. Usunąłem kilkaset produktów już wycofanych, uporządkowałem stawki vat. Mam np. stawkę vat 22%, nigdzie nie używaną - sprawdziłem eksportując wszystkie produkty - a mimo to nie mogę jej usunąć. Inne stawki (nawet miałem zdublowaną 23%) po zmianie na karcie produktów usunąłem bez problemu.