1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Błąd wysyłania - Cloud Email Xchange

Dyskusja w 'Cloud Email Xchange' rozpoczęta przez użytkownika pawel_tech, 6 Marzec 2016.

  1. pawel_tech

    pawel_tech Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Ponownie mam problem z pocztą realizowaną przez Cloud Email Xchange.

    Ostatni tydzień byłem na urlopie i nie korzystałem z poczty skonfigurowanej na laptopie. Po powrocie potrzebowałem pilnie odpowiedzieć na kilka mail i ku mojemu zaskoczeniu po wciśnięciu przycisku "Wyślij" w outlooku otrzymałem komunikat błędu. Problem powtarza się na trzech urządzeniach na który skonfigurowana jest poczta.

    Opis konfiguracji:
    MS Outlook 2013 + OXtender 2

    Outlook oraz OXtender najnowsze wersje.

    Załączam screeny z błędami.
     

    Załączone pliki:

  2. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Szanowni Państwo,

    Problem z wysyłaniem poczty opisany powyżej trwa od 01.03.2016, zgłosiłem go w dniu 02.03.2016 i tego samego dnia otrzymałem odpowiedź, że jest weryfikowany. To była ostatnia wiadomość, którą otrzymałem w tej sprawie, mimo moich kolejnych zapytań.

    Przypominam, że w roku 2015 problemy z Cloud Email Xchange trwały prawie miesiąc. W tamtym czasie Dział Obsługi Klienta wykazywał (używając delikatnych słów) bardzo podobny brak troski o swoich Klientów.

    Wpis pozostawiam bez swojego komentarza do wiadomości wszystkim czytelnikom tego forum.

    Z poważaniem

    Donat Wachowiak
     
    Ostatnia modyfikacja: 7 Marzec 2016
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @pawel_tech wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie przez formularz dostępny w panelu administracyjnym. W treści napisz dokładnie jakiego konta e-mail dotyczy problem, jakie aplikacje zostały skonfigurowane. Jeśli dokonywałeś jakiś zmian w konfiguracji konta przed lub po "przerwie" opisz je także. Po wysłaniu wiadomości podaj mi tutaj lub w prywatnej wiadomości numer zgłoszenia, przypilnuję aby jak najszybciej trafiło ono do właściwych osób.

    @DeWu potwierdzam, że mieliśmy zgłoszenia tego typu, nie mniej w tym temacie, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Rozumiem, że problem powrócił tak? Jeśli wysyłałeś do nas takie zgłoszenie i otrzymałeś jak piszesz tylko taką odpowiedź, podaj mi proszę jego numer. Za chwilę zajmę się nim. Potrzebujemy jak najwięcej szczegółów.
     
  4. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Jak informowałem w zgłoszeniu, w moim przypadku problem (Outlook nie wysyła poczty z załącznikami) pojawił się zaraz po aktualizacji wtyczki Oxtender przeprowadzonej w dniu 01.03.2016. Numer sprawy to #DTHZ-83523-457.

    Z pozdrowieniami

    Donat Wachowiak
     
  5. pawel_tech

    pawel_tech Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Poniżej numer sprawy zgłoszonej przez panel administratora
    KEBG-72595-277

    Pozdrawiam
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @DeWu przepraszam Cię za powstałą sytuacją, brak odpowiedzi z naszej strony nie jest celowy. Wszystko co piszesz zostało odczytane, pracujemy aby to wyjaśnić i przekażemy informacje.

    @pawel_tech zgłoszenie przepięte we właściwe miejsce.
     
  7. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Szanowni Państwo,

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej konkretnej odpowiedzi na zgłoszony problem. Czy Home.pl posiada w ogóle zasoby i kompetencje, żeby świadczyć usługę Cloud Email Xchange?

    Z poważaniem

    Donat Wachowiak
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @DeWu z tego co widzę 8 marca informowaliśmy o postępie prac. Masz jednak rację, nic konkretnego w wiadomości e-mail nie przesłaliśmy. Sytuacja spowodowana jest trwającymi pracami nad rozwiązaniem problemu. Dziś przyjrzę się sprawie i dopełnię wszelkich starań aby ustalić więcej szczegółów, które mógłbym Ci przekazać.
     
  9. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Szanowny Panie,

    07 marca br. pisał Pan "przepraszam Cię za powstałą sytuacją, brak odpowiedzi z naszej strony nie jest celowy. Wszystko co piszesz zostało odczytane, pracujemy aby to wyjaśnić i przekażemy informacje" - nie otrzymałem żadnej konkretnej informacji.

    11 marca br pisał Pan "z tego co widzę 8 marca informowaliśmy o postępie prac. Masz jednak rację, nic konkretnego w wiadomości e-mail nie przesłaliśmy. Sytuacja spowodowana jest trwającymi pracami nad rozwiązaniem problemu. Dziś przyjrzę się sprawie i dopełnię wszelkich starań aby ustalić więcej szczegółów, które mógłbym Ci przekazać" - nie otrzymałem żadnej informacji.

    Nie chcę komentować Państwa standardów pracy. Po raz kolejny proszę jedynie o informację, czy w ogóle i jeśli tak to kiedy Cloud Email Xchange zacznie działać poprawnie. Jeżeli nie, to zamiast czekać w nieskończoność będę musiał wykorzystać do konfiguracji programu Outook protokół IMAP bez licencji Cloud Email Xchange.

    Pozdrawiam

    Donat Wachowiak
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Marzec 2016
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @DeWu posiadam niepotwierdzone informacje o rozwiązaniu niedogodności, które nastąpi poprzez wprowadzenie paczki z aktualizacją. Jeśli autorzy oprogramowania nie wprowadzą żadnych nieoczekiwanych zmian, w tym tygodniu (na przestrzeni najbliższych dni) powinieneś otrzymać potwierdzenie rozwiązania problemu.

    W imieniu firmy oraz osób odpowiedzialnych za produkt, przepraszam Cię za niedogodności. Zdaję sobie sprawę, że to nie przywróci straconego czasu, dlatego ze swojej strony proszę tylko o zachowanie cierpliwości. W przypadku wątpliwości lub dalszych zgłoszeń, proszę przesyłaj wszystko w zgłoszeniu numer: DTHZ-83523-457 które do nas dotarło i pozostaje cały czas otwarte.
     
  11. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Szanowny Panie Grzegorzu,

    Dziękuję za informację i czekam zatem na rozwiązanie problemu.

    Pozdrawiam

    Donat Wachowiak
     
  12. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Szanowny Panie,

    Problem z Cloud Email Xchange trwa już od 17 dni.

    W moim przekonaniu ta sprawa już dawno przekroczyła ramy normalnego i zwykłego traktowania, po raz kolejny bardzo proszę o wiążącą informację, kiedy Cloud Email Xchange zacznie działać zgodnie ze specyfikacją tej usługi?

    Pozdrawiam

    Donat Wachowiak
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @DeWu. Zgodnie z tym co napisałem wyżej, temat jest otwarty, czekamy na start aktualizacji. Niewykluczone, że odbędzie się zgodnie z planem.
     
  14. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Szanowny Panie,

    Zgodnie z Pana sugestią "W przypadku wątpliwości lub dalszych zgłoszeń, proszę przesyłaj wszystko w zgłoszeniu numer: DTHZ-83523-457 które do nas dotarło i pozostaje cały czas otwarte." wysłałem do Państwa kolejne zapytanie w tej sprawie w dniu 18.03.2016 - nie dostałem żadnej odpowiedzi.

    Od 24 dni zgłoszony przeze mnie problem pozostaje nierozwiązany, czy ktoś w Home.pl jeszcze pamięta o tej sprawie?

    Z poważaniem

    Donat Wachowiak
     
  15. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zgodnie z komunikatami, aktualizacja na chwilę obecną została przesunięta. Ruszamy ponownie po świętach.
     
  16. pawel_tech

    pawel_tech Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Zgadzam się z @DeWu sprawdza zdecydowanie za długo trwa. A kolejne przesunięcie aktualizacji bez wskazania konkretnej daty jej wprowadzenia jest wysoce nieprofesjonalne i świadczy o ignorancji ze strony usługodawcy - Home.pl

    Z mojej strony żądam wiążącej informacji kiedy Państwa usterka zostanie usunięta, tym samy kiedy zostanie przywrócona funkcjonalność za którą zapłaciłem a z której nie mogę korzystać.

    Dodatkowo proszę o przesłanie na mojego maila lub załączenie na forum regulaminów świadczenie tej usługi.
     
  17. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dostępne i wiążące regulaminy dostępne są na stronie: https://home.pl/regulaminy
    Również na każdej stronie rejestracji usługi, udostępniony jest link do regulaminu promocji/usługi.

    Nie jest tajemnicą, o czym także napisałem wyżej, że aktualizacja ruszy ponownie po świętach... czyli 29 marca wracamy do tematu i istnieje duże prawdopodobieństwo że tego samego dnia zostaną jeszcze uruchomione paczki instalacyjne. Jeśli jednak zajdzie taka konieczność przerwiemy ponownie cały proces aby uniknąć sytuacji w której poczta np. przestanie być aktywna. Jak wspominaliśmy stabilność działania usługi a po niej i poprawność jej działania, są priorytetem. Znaleziony błąd (aktualizacja z zeszłego tygodnia) wymusił wstrzymanie całego procesu czego jesteśmy świadomi i jednocześnie cieszymy się, że nasi czujni administratorzy wychwycili ten element na etapie wdrażania a nie już po. Zdajemy sobie sprawę, że czas działa tu na naszą niekorzyść, za co w imieniu firmy przepraszam Was.

    W tematach związanych z reklamacjami, zapraszam do kontaktu przez formularz zgłoszeniowy, https://home.pl/formularz-kontaktowy lub bezpośrednio z panelu.
     
  18. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    W dniu dzisiejszym otrzymałem aktualizację wtyczki OXtender 2 dla Microsoft Outlook do wersji 7.2.21.792, niestety zgłoszony Państwu przeze mnie na początku marca br. problem dalej występuje.

    Nalegam na pilną odpowiedź z Państwa strony, czy w ogóle i jeśli tak, to kiedy jesteście Państwo w stanie dostarczyć rozwiązanie?

    Pozdrawiam

    Donat Wachowiak
     

    Załączone pliki:

    • Błąd.png
      Błąd.png
      Rozmiar pliku:
      13,1 KB
      Wyświetleń:
      571
  19. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @pawel_tech czy u Ciebie sytuacja jest podobna? Wyżej wskazane zgłoszenia dopisałem do odpowiedniego działu z komentarzem.
     
  20. pawel_tech

    pawel_tech Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    U mnie powyższy (lub podobny) komunikat wystąpił raz. Natomiast nadal po aktualizacji nie można wysyłać maili z załącznikami.
     

    Załączone pliki:

    • błąd.PNG
      błąd.PNG
      Rozmiar pliku:
      196,1 KB
      Wyświetleń:
      570
    Ostatnia modyfikacja: 30 Marzec 2016

Poleć forum znajomym