1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Błąd wysyłania - Cloud Email Xchange

Dyskusja w 'Cloud Email Xchange' rozpoczęta przez użytkownika pawel_tech, 6 Marzec 2016.

  1. DeWu

    DeWu Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    W dniu 30.03.2016 wysłałem do Państwa kolejne zapytanie w tej sprawie i jak do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi.

    Proszę mi wyjaśnić, dlaczego po miesiącu oczekiwania dalej nie jesteście Państwo w stanie podać wiążącej informacji na temat terminu rozwiązania problemu?

    Przypominam tylko, że w dokumentacji usługi Cloud Email Xchange informujecie Państwo, że "Posiadając skrzynkę e-mail, która przypisana jest do licencji Cloud Email Xchange, możesz uruchomić jej obsługę w programie Microsoft Outlook", co jest przy obecnym stanie rzeczy niezgodne z prawdą.

    Jeżeli nie dysponujecie Państwo zasobami potrzebnymi do dalszego świadczenia usługi zgodnie z ofertą, to proszę mnie o tym niezwłocznie poinformować.

    Pozdrawiam

    Donat Wachowiak
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @DeWu zgodnie z wczorajszą informacją, ponagliłem temat i skierowałem zapytanie do odpowiedniego działu. Jak wspominałem już wcześniej Twój temat jest cały czas monitorowany i wyjaśniany. Proszę, abyśmy kontynuowali go w zgłoszeniu które do nas przesłałeś. Ze swojej strony nie posiadam więcej szczegółów w tej sprawie aby móc odpowiedzieć na Twoje pytania w tej chwili.
     
  3. krzysp00

    krzysp00 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    u mnie jest tak samo, nie można wyslac maila. Zglaszalem to już wiele razy, od przynajmniej dwóch miesięcy home nie potrafi tego naprawić . Place za usluge, która nie działala mi nigdy! Dramat jeśli chodzi o obsluge.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Rozwiązaniem tego problemu, który jak wspomniałem jest przez nas obserwowany, zajmuje się zespół techniczny. Analogicznie w temacie zgłoszonych reklamacji, rozpatrywane są one przez Biuro Obsługi Klienta. Te zgłoszenia nie są ignorowane, nie są zamykane, a każda Wasza uwaga jest przekazywana także do kierowników produktów, którzy (piszę to prywatnie) stają na głowie aby rozwiązać to.

    Dlatego, jeśli @krzysp00 zgłosiłeś ten fakt na formularzu lub telefonicznie, proszę o zachowanie ciągłości korespondencji w ten sposób.

    Ze względu na to, że po naszej stronie, na forum nie rozwiążemy sami tej niedogodności, wszystkie osoby które zaobserwowały podobny problem w przypadku działania poczty (skrzynki e-mail) wraz z licencją Cloud Email Xchange, prosimy o zgłoszenie tego faktu do Biura Obsługi Klienta (pomoc.home.pl/kontakt). W przypadku zgłoszeń przez formularz, zostanie nadany im numer sprawy.
     

Poleć forum znajomym