1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Błędy serwera, niedostępne usługi, nieogarnięci konsultanci

Dyskusja w 'Hosting Business Cloud' rozpoczęta przez użytkownika KrzychoGK, 16 Marzec 2018.

?

Czy uważasz, że jakość obługi klienta w home.pl spada?

  1. Tak

    0 głos(ów)
    0,0%
  2. Nie

    0 głos(ów)
    0,0%
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. KrzychoGK

    KrzychoGK Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Odnoszę wrażenie, że ostatnio jakość w firmie home.pl poważnie spadła.

    Zaczęło się od problemów z hostingiem. Po wielu latach idealnego działania od lutego 2018 serwer zaczął wyrzucać błędy 503. Nic w aplikacji i liczbie użytkowników się nie zmieniło. Konsultanci namówili mnie na zakup AntyDDoS, który ma opcję CDN. Miało to obniżyć liczbę wywołań i transfery. I faktycznie: wywołania spadły o 50-65%, transfer o 80%. Większość ruchu wziął na siebie CDN i pliki były serwowane z cache. Obciążenie serwera spadło. Tymczasem... błędy zaczęły występować coraz częściej. Dlaczego? Nikt nie chciał mi w home.pl odpowiedzieć.

    Screenshot-2018-3-16 Statystyki oglądalności.png

    Konsultanci namówili mnie też na płatną analizę błędów aplikacji, bo podobno jakieś były. W pierwszej odpowiedzi dostałem kilka linijek z webalizera, w drugiej więcej linijek z webalizera, w trzeciej dostałem logi i "analizę", która brzmiała w skrócie tak: "funkcjonują skrypty, które mogą powodować znaczną utylizację zasobów". Serio?! Które to więc skrypty? I czy powodują, czy jedynie mogą powodować, a więc nie powodują? Poniżej zrzut jakże obszernej i konkretnej pierwszej "analizy błędów aplikacji".

    analiza.png

    W końcu dziś wieczorem, po miesiącu bojów, dałem trzecią szansę. Postanowiłem kupić VPS z panelem Plesk. Uruchomiłem i... wysypało się wszystko. Nie można zalogować się do głównego panelu na homecloud. To już na serio paranoja. Oczywiście, gdy zgłaszałem to supportowi, to chłopak zaczął od tego, że to pewnie coś u mnie. Trzeba było znowu zielonemu człowiekowi tłumaczyć, że panel do zarządzania usługami home jest na serwerze... home. Masakra.

    homecloud.png

    Najgorsza dla mnie jest niekompetencja konsultantów (tych z home, bo Ci z homecloud potrafią zrozumieć problem i pomóc). Najczęściej ludzie, z którymi rozmawiałem, nie odpowiadali na pytania, tylko powtarzali bez sensu rzeczy, które wiem. Czasem kłamali, że ktoś dzwonił do mnie w danej sprawie, po czym okazywało się, że żadnego połączenia nie było. Raz zdarzyło się, że konsultantka po prostu rozłączyła się w czasie rozmowy. Reklamacja na to zachowanie została bez odpowiedzi. Dziś inna dziewczyna okłamała mnie, że mogę w nocy liczyć na pomoc z homecloud (to dla mnie ważne, bo tylko nocą mogę zrobić coś na serwerze). Okazuje się, że nikt w nocy z działu wsparcia nie pracuje. Zostaję więc z niedziałającym panelem sam na sam.

    Zupełnie nie rozumiem zachowania home.pl. Nie wyzywam konsultantów, staram się za każdym razem na spokojnie przedstawić problem, choć poziom mojej irytacji jest coraz wyższy. Nie ma komu złożyć skargi, bo telefon do sekretariatu zarządu jest tajemnicą. (Jeden z konsultantów zapewniał mnie, że dostanę numer, jak wyślę zgłoszenie w tej sprawie - oczywiście nie dostałem, czyli kolejny konsultant, który kłamał).

    Liczyłem, że razem ze wsparciem home.pl można rozwiązać problem. Tymczasem czuję, że naciągnięto mnie na kilka niepotrzebnych usług.

    Pisząc tutaj mam nadzieję, że moja opinia jakoś dotrze do zarządu, tj. Marcina Kuśmierza, Marka Pietrusiaka, Grzegorza Barcickiego czy Piotra Biczysko.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 289
    Docenione treści:
    314
    @KrzychoGK forum home.pl ma charakter forum technicznego, w związku z powyższym sugeruje wszelkie uwagi dot. działania Biura Obsługi Klienta, zakupionych usług czy usług dodatkowych, oraz reklamacji z tego tytułu, zgłaszać właśnie do Biura Obsługi Klienta. Osoby odpowiedzialne za weryfikację wniosków zajmą się tym tematem, chociaż wydaje mi się że takowy jest w trakcie realizacji.

    Jeśli chodzi o działanie usługi oraz analizę występowania błędów, z tego co widzę temat także został zgłoszony przez Ciebie i wątek jest cały czas kontynuowany (m.in. w korespondencji e-mail). Dołożę starań aby uzyskać więcej informacji w tym zakresie, a przede wszystkim, jeśli na tym etapie weryfikacji jest to możliwe, przyśpieszyć sprawę abyś uzyskał niezbędny feedback z naszej strony. Dokładamy wszelkich starań aby podejmowane przez nas działania były dla klientów widoczne, dostarczały niezbędnych do działania informacji.

    Ze względu na fakt, że opisany przez Ciebie problem dotyczy bezpośrednio Twojej usługi i raczej forum publiczne nie jest miejscem na analizowanie prywatnych danych, zamykam temat. Jak napisałem wyżej, dołożę starań abyś uzyskał niezbędne informacje. Tematem zajmuje się Biuro Obsługi Klienta.

    Jeśli masz pytania dot. działania, konfiguracji i obsługi usług zapraszam do założenia nowych wątków. Nasi pracownicy, klienci oraz inni użytkownicy usług obecni na forum z pewnością pomogą Ci uzyskać niezbędne informacje.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym