1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Błędy w integracji z Allegro

Dyskusja w 'Sklep internetowy Click Shop' rozpoczęta przez użytkownika abc1, 3 Styczeń 2018.

  1. abc1

    abc1 Spryciarz

    Wiadomości:
    49
    Docenione treści:
    3
    Po integracji clickshop premium z Allegro pojawiło się kilka błędów, na które chcielibyśmy zwrócić uwagę:
    1. Gdy klient zamówi na allegro kilka produktów, w clickshopie każdy zamówiony produkt (aukcja) jest osobnym zamówieniem, zamiast zamówieniem łączonym tak jak to jest na allegro. Trzeba sprawdzać ręcznie i łączyć zamówienia… To jest ewidentny błąd, który trzeba jak najszybciej naprawić.
    2. Często nie importuje się z Allegro ilość sztuk zamówionego produktu (wyświetla: 0). Nie pobiera się również numer identyfikatora transakcji.
    3. Nazwa/nick allegro nie jest widoczny na stronie zamówienia, a jedynie na stronie wyszukiwania zamówień - po rozwinięciu szczegółów strzałką.
    4. Importowane z Allegro zamówienia są widoczne z datą importu, a nie z datą/godziną rzeczywistego złożenia zamówienia na Allegro.
    Najbardziej daje się we znaki pierwszy punkt.
     
  2. papux

    papux Ekspert

    Wiadomości:
    351
    Docenione treści:
    99
    Widzę że nie do końca jeszcze znasz działanie tego systemu.

    1.Ten rzekomy problem konsultowałem już 3 lata temu i tak na prawdę to nie jest problem gdyż tak właśnie działa integracja clickshop. Nik tego nie naprawił i nie naprawi bo tak to działa w tym sklepie.
    2. Tak samo jak wyżej.
    3. Tak samo jak wyżej
    4. Tak samo jak wyżej

    Sklep clickshop to nie aplikacja integrująca kanały sprzedaży a jedynie nieudolny dodatek który nie działa prawidłowo.
    Od integracji kanałów sprzedaży są inne systemy.
    Współczuję korzystania z Allegro w clickshopie. Można nieźle się zdziwić nie wiedząc ile czego kto i kiedy zamówił bo system pobiera wszystko jak mu się podoba.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów i jak najszybszej zmiany systemu kontrolującego Allegro.
     
  3. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    148
    Docenione treści:
    7
    @abc1

    1. Temat jest zgłoszony do naszych programistów (nr zgłoszenia ECOM-201), nie jesteśmy w stanie póki co podać terminu wdrożenia, nie ukrywamy, że obecnym priorytetem było dostosowanie Click Shopa do nowych wymogów wystawiania aukcji na Allegro.
    2. Poprosimy o podanie nazwy Twojego sklepu i przykładowego zamówienia, dla którego liczba zamówionych produktów wyświetla się jako 0
    3 i 4. Zostało przekazane jako sugestia - numer zgłoszenia to ECOM-643
     
  4. abc1

    abc1 Spryciarz

    Wiadomości:
    49
    Docenione treści:
    3
    1. Na Allegro jest zakładka Zamówienia, w której gromadzone są zamówienia, każde ma unikalny "nr płatności", więc zgromadzenie na tej zasadzie zamówień w clickshop nie powinno być dużym problemem do wprowadzenia.
    Ewentualnie rozwiązanie na szybko - niech się importują zamówienia tak jak teraz, ale niech się potem same scalają zgodnie z numerem płatności przynależącym do każdego produktu z zamówienia.
    2. Przesłałem prywatną wiadomość w tej sprawie.

    Przy okazji jeszcze jedna sprawa:
    5. Zaimportowane zamówienia z allegro - jeśli kupujący zaznaczył fakturę i w allegro wprowadzono dane firmy, to na stronie zamówienia w clickhop wyskoczy błąd ponieważ pole imię nazwisko i telefon nie będą tu wypełnione (mimo że w polu dostawy są wypełnione).
     

Poleć forum znajomym