1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Błędy w nadawaniu Paczkomatów

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Fostertechnologies, 28 Listopad 2017.

  1. Fostertechnologies

    Fostertechnologies Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    2
    Witam,
    Ostatnio występują błędy w integracji z Paczkomatami.
    W rozwijanej liście wyboru paczkomatu przez kupującego, wyskakują nieistniejące paczkomaty, które są pralniomatami.
    upload_2017-11-28_12-47-22.png

    Oczywiście nie da się nadać takiego czegoś i przy próbie generowania etykiet wyskakuje błąd. Z informacji w inpoście dowiedzieliśmy się właśnie, że jest to pralniomat.
    upload_2017-11-28_12-49-0.png

    Dlaczego więc jeżeli na takiej ulicy nie ma paczkomatu, to jest on do wyboru przez klienta? Tym bardziej, że jest to pralniomat?
     

    Załączone pliki:

  2. PawelS

    PawelS (nieaktywny) Administrator forum

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    7
    @Fostertechnologies Sprawdziłem teraz jak wygląda wybór paczkomatów w sklepach - ten wskazany na zrzucie nie jest już dostępny. Na ten moment wygląda to na incydent po stronie API InPostu. To co my (sklep) robi po swojej stronie to po prostu wyświetlenie listy paczkomatów, które po API zwraca InPost. Faktycznie, na Armii Ludowej jest pralniomat (https://www.hishine.pl/pl/znajdz-pralniomat), ale skąd on się wział w API do paczkomatów - wyjaśnić nie potrafię. Serio.
    Gdyby podobna sytuacja zdarzyła się w przyszłości - daj proszę znać, spróbujemy to zgłosić bezpośrednio w InPoście.
     
  3. Fostertechnologies

    Fostertechnologies Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    2
    To już śpieszę z info, że mamy 4 takie przypadki
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Fostertechnologies sprawa została ponownie przekazana bezpośrednio do InPostu. Będziemy monitorować dodatkowo takie zgłoszenie i poinformujemy w tym wątku, kiedy zostanie to poprawione.
     
  5. MałgorzataK

    MałgorzataK Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    4
    To i ja dorzucę coś w temacie paczkomatów. Mam nadzieję, że mogę w tym miejscu
    A u mnie już 3-ci w ciągu ostatnich dwóch dni przypadek paczkomatów "widmo".
    Klient wybiera przesyłkę "Paczkomat", wybiera paczkomat, składa zamówienie. W panelu administratora klienta forma dostawy Paczkomat, ale Paczkomatu nie ma (pusto). W historii wysyłek podejrzałam maile i są tam numery paczkomatów, ale problem w tym, że paczkomatów o tych numerach nie ma.
    Wszystkie te przypadki dotyczą Warszawy.
    Mój wniosek - skopana numeracja paczkomatów warszawskich. Jakieś stare numery API daje do sklepu, których potem nie ma z czym powiązać.
     
  6. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    U mnie był przypadek, że klient wybrał paczkomat (sklep widział wybór wysyłki) tylko nie było informacji, który to.
    Dużo wysyłamy paczkomatami i generalnie dobrze działa integracja.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @MałgorzataK w opisanej przez Ciebie sytuacji paczkomat nie został zapisany w zamówieniu, ponieważ w momencie wybrania go nie był dostępny (np. prace administracyjne lub jakaś awaria), a API takich informacji nie aktualizuje.
    Z naszej strony nie mamy jak tego poprawić tutaj InPost musiał by poprawić API.

    Oczywiście odnotowaliśmy tego typu sytuację i będzie ona przekazane do naszego partnera.
     
    Last edited by a moderator: 1 Grudzień 2017
  9. MałgorzataK

    MałgorzataK Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    4
    @LukaszC - kolejne przypadki z dnia dzisiejszego. Dwa zamówienia z dostawą paczkomat Warszawa i w obydwu brak paczkomatu, a klienci twierdzą że wybierali. W mailach z potwierdzeniem zamówienia jest paczkomat a raczej tylko jego numer bez żadnych więcej danych (opisu, adresu) mimo, że powinny być:
    1) WAW76P a powinien być WAW105A,
    2) WAW15P a powinien być WAW35A
    Może to trochę pomoże zlokalizować i rozwiązać problem.
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @MałgorzataK weryfikujemy czy możemy coś po naszej stronie zrobić z Pralniomatami (zablokować ich wyświetlanie), niestety na chwilę obecną nie jestem w stanie określić czy uda nam się tutaj coś zdziałać, ponieważ informacje o pralniomatach są przesyłane po API Inpostu.
     

Poleć forum znajomym