Witam. Klient złożył u mnie zamówienie, wybrał dostawę do paczkomatu ale nie widzę nigdzie, do którego... Dane nie uzupełniają się samodzielnie, nie ma również pod danymi zamówienia informacji o wybranym paczkomacie. Do tej pory wszystko było ok. Edit. Skontaktowałem się z klientem w tej sprawie. Mówi, że był jakiś problem podczas wybierania paczkomatu ale całość zamówienia i tak przeszła... Pozdrawiam
@maly-7 FEEDBACK-920 - przesłałem zapytanie do kierownika produktu w tej sprawie. Póki co, to rozumiem, że jest to pojedyncza sytuacja? Powtórzyła się (teraz już kiedyś)?
Na chwilę obecną jeden taki przypadek, ale wczoraj inny klient też wybrał paczkomat, dane się zapisały w zamówieniu, ale podczas generowania wysyłki z poziomu sklepu nie zostały one pobrane do formularza. Obecnie muszę ręcznie wklepywać dane paczkomatów odbiorczych.
@maly-7 ok, dziękuję za dodatkowe informacje, przesłałem je również do kierownika produktu w podanym wcześniej zgłoszeniu.
Informuję, że zgłoszenie zostało przekazane do programistów w celu poprawy. Jak uzyskam dodatkowe informacje, dam znać tutaj w temacie na forum (FEEDBACK-920).
Póki co informacja o paczkomatach wyświetla się w panelu administracyjnym, na podglądzie zamówienia w miejscu gdzie są dane do wysyłki.