1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Brak możliwości określenia dostawy dla grup klientów.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika papux, 30 Listopad 2016.

  1. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Witam.

    Sugestia dla dostaw.

    W moim sklepie mam dwie grupy klientów.
    Odbiorców detalicznych oraz hurtowych.

    Chciałbym móc dać wybór form dostawy dla tych grup. To znaczy

    Grupa detalistów ma do wyboru wszystkie zdefiniowane sposoby dostawy a w grupie hurt wyświetlał by się tylko kurier.

    Wystarczyło by w panelu dostawy po edycji przykładowo dostawy kurier dodać znaczniki typu "aktywność w grupie:" i poniżej wyświetlić wszystkie grupy klientów.

    Ja zaptaszkowuje grupy w których dana forma wysyłki ma być aktywna.

    Ja sam wybieram w ilu grupach ma być widoczna dostawa.

    W załączniku wizualizacja. Nazwałem " Aktywność w grupie"


    To samo tyczy się opcji minimalna wartość zamówienia w danej grupie.
    To znaczy że grupa hurt nie może sfinalizować zamówienia jeżeli przykładowo jej minimalna wartość nie wynosi 500zł.
     

    Załączone pliki:

    Ostatnia modyfikacja: 30 Listopad 2016
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Progi rabatowe mają ten sam problem.
    Nie można określić ich dla grup klientów a jedynie globalnie.

    Globalne określanie przywilejów dla odrębnych grup klientów mija się z celem.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Widzę, sprawdzam, przekazałem pytanie do Przemka (opiekuje się sklepami) sprawdzimy czy może mieliśmy już taki temat, nie mniej wystawiam dodatkowo zgłoszenie na wprowadzenie zmian w tym zakresie. FEEDBACK-987
     

Poleć forum znajomym