1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak możliwości wystawienia proformy dla zarejestrowanego klienta

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika www.regałka.pl, 3 Październik 2017.

  1. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Zawodowiec

    Wiadomości:
    89
    Docenione treści:
    3
    @Mariusz mam taki problem, ClickShop jest spięty z HomeBiuro i jak mamy zarejestowanego klienta w bazie, to nie można dla niego wystawić proformy z poziomu Clickshopa, bo wyświetla się komunikat "Klient istnieje już w bazie klientów"

    Czy to jest błąd po Waszej stronie, czy my coś źle robimy?
    Dla klientów niezarejestrowanych nie ma tego problemu baza.png
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    Hej, z informacji jakie uzyskałem:

    Komunikat wskazuje, że w sklepie wcześniej już był zakup i podany jest inny adres w bazie Homebiuro niż w sklepie.

    Wystarczy ujednolicić adresy email w sklepie lub Homebiuro, ręcznie.
     
  3. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Zawodowiec

    Wiadomości:
    89
    Docenione treści:
    3
    @Grzesiek adresy email w sklepie i homebiuro są takie same
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    Wystawiłem zgłoszenie, jeśli damy radę bez autoryzacji to zidentyfikować, podeślę odpowiedź: FEEDBACK-1309
     
  5. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 050
    Docenione treści:
    300
    @www.regałka.pl sugeruję zalogować się do homebiuro, poprawić adres e-mail klienta na ten, który podany jest w obecnym zamówieniu, dla którego nie można wystawić faktury, i po takiej operacji spróbować wystawić fakturę ze sklepu jeszcze raz. Powinno się udać.
     
  6. Click Shop user

    Click Shop user Nowicjusz

    Wiadomości:
    22
    Docenione treści:
    1
    Odgrzewam kotlet:

    Nie mogę wystawić Faktury VAT z poziomu sklepu dla klienta, który już istnieje w bazie HomeBiuro !
    Z góry informuję, że adresy mailowe są identyczne...

    Bez nazwy-1.jpg
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    694
    Docenione treści:
    80
    @Click Shop user z zrzutu ekranu wynika, iż korzystasz ze starej integracji z Homebiuro. Sugeruję wyłączyć ją i zainstalować aplikację Homebiuro.
    Niedogodność wynika z tego, iż w homebiuro istnieje już klient ale ma inne dane np. adres email, inna nazwa firmy itp.
     
    Click Shop user lubi to.
  8. Click Shop user

    Click Shop user Nowicjusz

    Wiadomości:
    22
    Docenione treści:
    1
    Stawiam piwo!
    Nowa integracja likwiduje problem.
    Szkoda tylko, że proformy wysyłane są oddzielnym mailem do klienta, zamiast wspólnie z potwierdzeniem zamówienia jak było do tej pory.
    Trudno - coś za coś:)

    Dzięki!
     

Poleć forum znajomym