1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak mozliwości wysyłania emaili (exchange)

Dyskusja w 'Cloud Email Xchange' rozpoczęta przez użytkownika Ropuh, 23 Listopad 2015.

  1. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zgadza się, natychmiast zaktualizowałem informacje w naszej dokumentacji w chwili, gdy otrzymałem potwierdzenie od kierownika produktu. Proszę sprawdzić wiadomość prywatną i w przypadku chęci skorzystania z oferty, proszę o kontakt.
     
  2. box

    box Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Dobrze, że chociaż na forum pojawiła się ta informacja. Problem z Push'em pojawił się w 29 maja 2014 z chwilą wyłączenia ActiveSync dla kont Personal Email. Od tego dnia wysłałem do Was kilka, a może nawet kilkanaście zgłoszeń w sprawie braku możliwości wysyłania e-maili z iPhone'a i zawsze otrzymywałem informację, że cały czas próbujecie to naprawić. Rozumiem, że problemu nie udało się usunąć i aktualnie nie oferujecie Push'a dla konta Personal E-mail?
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Potwierdzam, że aktualnie na kontach typu Personal email funkcja Push email nie jest już przez nas wspierana, czego wynikiem jest brak ActiveSync na tych kontach pocztowych. W ofercie mamy Cloud Email Xchange, który natywnie wspiera ActiveSync. Przypisanie licencji Cloud Email Xchange do serwera, pozwala połączyć konkretne skrzynki e-mail do licencji Xchange, co następnie umożliwi korzystanie z funkcji: ActiveSync, pracę grupową, współdzielenie kalendarzy, zadań oraz plików pomiędzy użytkownikami tych skrzynek e-mail.

    Jeżeli użytkownicy chcą korzystać z notyfikacji na kontach typu Personal Email - to prosimy o cierpliwość, pracujemy już nad możliwością dokupienia jednej licencji Cloud Email Xchange do usługi Personal email (w tej chwili jeszcze niemożliwe jest dokupienie jednej licencji do tego typu usługi).
     
  4. box

    box Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Coś się ruszyło w temacie Push'a dla persona e-mail?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @box zgodnie z informacją od Mariusza, Push nie jest wspierany na kontach Personal Email.
     
  6. box

    box Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    @Grzesiek Mariusz w styczniu napisał, że pracujecie nad Xchange dla Personal Email i tej usługi wspierającej Push dotyczy moje pytanie. Czy już można kupić licencję dla konta e-mail, ewentualnie kiedy będzie dostępna ta opcja.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tak, pamiętam o tym, ale niestety nic się nie zmieniło w tym temacie. Od kierownika produktu otrzymałem potwierdzenie: konta Personal Email to ważny produkt w naszej ofercie, ale techniczne połączenie obu rozwiązań dla tego typu kont wymaga pracy. Temat jest na naszej liście realnych planów, które zostaną zrealizowane. To wszystko.
     

Poleć forum znajomym