1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Brak możliwości założenia konta pocztowego na nowym panelu.

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika MarekCz, 24 Wrzesień 2018.

  1. MarekCz

    MarekCz Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Może ten kanał spowoduje, że coś sie ruszy w moim temacie.
    Od dwoch tygodni nie jestem w stanie zalożyć nowego konta pocztowego.
    Za każdym razem gdy dzwonie na infolinie to albo dostaje informacje, że dziś juz bedzie problem rozwiazany,
    albo jestem przelaczany do 'specjalisty' i czekam na polaczenie 40-60min (nigdy nie mialem cierpliwości, żeby czekać
    dłużej niż 60min, trzeba sie szanować).
    Rozumiem, gdyby to był nowy błąd, ale raz już to przechodziłem. Miesiąc, dwa temu miałem identyczny problem.
    Po dwutygodniowym oczekiwaniu i złożeniu reklamacji zostal on naprawiony.
    Teraz zaczyna sie 3-ci tydzień i powoli firma moja traci cierpliwość.

    Czy ktoś na tym forum jest w stanie nadać jakiś priorytet temu problemowi?

    Pozdrawiam,
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    Ostatnio w Home.pl widać nieco gorszą jakość obsługi. Mnie to dotyka od początku tego roku.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @MarekCz wyślij proszę opis sytuacji na formularz kontaktowy, powołując się na w/w wątek. Po wysłaniu wiadomości otrzymasz numer sprawy. Podaj go na forum lub w PW. Sprawdzę dlaczego rozwiązanie Twojego problemu trwa tak długo oraz przekażę informacje do odpowiednich działów w firmie.
     

Poleć forum znajomym