Wersja beta, jak sama nazwa wskazuje jest do testowania, więc różne rzeczy mogą się zdarzyć. Dla mnie osobiście, nie jest komfortowe brak migracji pomiędzy usługami zarejestrowanymi w home.pl, a w beta.home.pl Dzwoniąc pod numer home.pl i mając usługę Premium nic właściwie na temat beta nie jesteśmy w stanie się dowiedzieć. Jeśli mamy domenę na home.pl to w przypadku serwera na beta.home.pl trzeba samemu zmieniać DNS-y. W pewien sposób jest to męczące, jednak mam nadzieję, że docelowo firma połączy wszystko w jedną całość. Bardzo podoba mi się pomysł darmowej rejestracji domeny online, z której skorzystałem. I zachęcam do tej formy promowania swoich usług w sieci. Tym bardziej, że jeśli przeczytamy regulamin to wiemy, że w żaden sposób nie jesteśmy zobligowani po roku do odnowienia usługi. A trzeba wiedzieć, że wiele firm hostingowych, wymusza na nas takie sytuacje, nieraz o tym czytałem w Komputer Świat. Podobnie zresztą jeśli chodzi o hosting, chociaż obecnie z tego co wiem, polityka związana z rabatami troszkę się zmieniła. Nie znalazłem w internecie żadnej firmy, która za darmo dawałaby domenę online. Zastanawia mnie dlaczego konsultant, z którym rozmawiałem powiedział mi, że wszystkie usługi z beta.home.pl są darmowe przez rok, kiedy to system pokazuje wygaśnięcie serwera za 167 dni. Ale rozumiem, że takie błędy mogą się pojawiać. Podobnie zresztą, kiedy kilka minut nie dokonujemy ruchu w panelu zarządzania pokazuje się komunikat o bezczynności (tak też wiele ma banków). Jednak kiedy go klikamy pojawia się komunikat, który pozwoliłem sobie dodać.
@llukkasz Dziękuję za super opinię! Masz rację w tym, że beta.home.pl jest platformą testową na której mogą się "dziać dziwne rzeczy". Rzeczywiście migracja usług między platformą home.pl a betą jest zablokowana. Jednym z powodów są prace nad poprawkami, z drugiej strony nie chcemy także ingerować w serwery produkcyjne naszych klientów. Po ostatnich zgłoszeniach użytkowników i rozważaniach jesteśmy bliżej tego, aby jednak taką migrację udostępnić. Jednakże bez żadnych konkretów, czy też dat. Temat jest analizowany Fajnie, że zarejestrowałeś domeny .online. Jako jedyni w Polsce mamy taka ofertę i cieszymy się, że chcesz promować swoją stronę w tej domenie. Odnośnie rozmowy z konsultantem - tutaj muszę jak najbardziej przeprosić, gdyż usługi hostingowe są ważne do końca roku, a nie cały rok. Ale już domeny .online są ważne do 2018 Być może doszło do przejęzyczenia lub niezrozumienia. Postaramy się to również poprawić!
@llukkasz dziękuję za wiadomość. Wskazany przez Ciebie komunikat w załączniku jest już zgłoszony w naszym zespole, inny użytkownik już go zgłosił w innym temacie na forum. Czekamy na wprowadzenie poprawek do panelu, które m.in. powinny uniemożliwić wyświetlanie tego błędu oraz przetłumaczą komunikaty błędów z angielskiego na nasz ojczysty język.
Mi się wydaje, że między innymi umożliwienie rejestracji bezpłatnie domeny online to nie tylko wyprzedzenie konkurencji z ofertą, ale myślę że to ewenement na większą skalę. Tak trzymać!