1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Czy błędy systemu zostały naprawione?

Dyskusja w 'Certyfikaty SSL' rozpoczęta przez użytkownika noMOREsecrets, 12 Grudzień 2018.

  1. noMOREsecrets

    noMOREsecrets Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Skoro jednak dostałem dostęp do forum zapytam?

    Czy błędy systemu zostały naprawione?

    Jakie błędy?

    Opisane w tym artykule » https://nomoresecrets.pl/jak-firma-hostingowa-home-oszukuje-swoich-klientow/


    Dlaczego tutaj pytam? Dlatego, że firma home.pl poinformował wyłącznie o pozytywnym przyjęciu reklamacji, a ja jednak nadal obawiam się polecić komukolwiek usługi tej firmy.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @noMOREsecrets 7 grudnia otrzymałeś informacje dot. rozwiązania Twojego zgłoszenia. Faktycznie doszło to błędu w działaniu mechanizmu rejestracji i naliczania promocji, zgłosiłeś to, zadziałaliśmy, zostało to poprawione. W kwestii rozliczeń, tematem zajmuje się nasza księgowość gdyż kolejnym krokiem jest oczywiście wyprostowanie opisanej nadpłaty i błędnego naliczenia promocji.

    Jeśli oczywiście zaobserwujesz jakiś problem, daj znać. Jesteś od teraz także użytkownikiem forum, więc nie stanowi to problemu abyś komunikował się z nami tutaj. Forum ma jednak głównie charakter techniczny. Wszelkie zgłoszenia, błędy, prośby, wymagające autoryzacji nadal sugeruję kierować bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, np. telefonicznie.

    Na forum stawiamy na wzajemną pomoc a więc i rozwiązywanie problemów, w których inni użytkownicy mogą Ci także pomóc. Konfiguracja programu, instalacja CMS, itp.. Na forum obecny jest także zespół eCommerce, który chętnie pomoże Ci w temacie konfiguracji i obsługi sklepu. Trochę rozwiązań nam się już zebrało.

    W artykule zapytałeś o weryfikację użytkownika, ogólnie opisując: forum jest dostępne dla Klientów home.pl a prowadzone dyskusje dot. obsługi i konfiguracji naszych usług i paneli administracyjnych. Stąd pytanie o nazwę konta/usługi.
     
  3. noMOREsecrets

    noMOREsecrets Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Najwyraźniej nieuważnie czytałeś artykuł skoro uważasz, że PROBLEMY opisane w artykule zostały rozwiązane.

    Artykuł opisuje również w jaki sposób traktujecie klientów zgłaszających problem. Przypomnij sobie ile razy moje prośby zostały odrzucone zanim uznaliście reklamacje. Ponadto stosujecie nieuczciwe praktyki chowając się za regulaminami, które nie współgrają z Waszymi formatkami i przesyłanymi mailami.

    Poza tym Wasze Biuro Obsługi Klienta zna się wyłącznie na wklejaniu gotowych zwrotów zamiast profesjonalnie zająć się zgłoszeniem.

    Zgłoszenie, o którym piszesz było skutkiem tylko jednej takie transakcji, których wykonałem w ramach pisanego artykułu kilka, a za które nie dokonałem płatności i zawsze ten sam problem. Teraz nawet nie chcę sprawdzać czy nadal tak nie jest.

    A co na to Wasi klienci, którzy napotkali te same problemy, czy już zgłosili reklamacje, a może nie zauważyli, zapłacili i odpuścili po mailu od Działu Obsługi Klienta powołującego się standardowo na regulamin.

    Wydaje ci się, że napisałem ten artykuł aby odzyskać pieniądze? Mam je gdzieś.

    Jeśli chcesz to przejrzę wszystkie Wasze usługi i sprawdzę czy to się nie powtarza.
     
    Ostatnia modyfikacja: 3 Styczeń 2019

Poleć forum znajomym