1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Czy można w click shop wyeliminować te błędy ?

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Tomek333, 17 Listopad 2016.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Szkoda że zacząłes ten temat zamiast odpowiedzieć na moje inne pytanie o które cie prosiłem :(
    Uważam że wytknałes nie prawdę więc chciałbym sporostować:
    - nie macie odpowiedzi na forum
    - zablokowaliscie osobę na facebooku
    - skasowaliscie wszystkie pytania
    - mimo zgłoszeń łącznie z infolinią do dzis nie odblokowaliscie użytkownika
    - na infolini brak odpowiedzi lub te same spiewki
    - kolejna próba dzwonienia skończyła się półgodzinnym oczekiwaniem bez odpowiedzi
    - napisane zostały trzy zgłoszenia a otrzymana lakoniczna odpowiedź nie związana z pytaniem
    - od 16 listopada echo
    Było próby wyjasnienia sytuacji i zmarnowanych sporo pieniędzy na infolinie :(

    Zmiana atrybutu stopki nie zmienia żadnego zapisu, kształtu regulaminu ani jego wydźwięku, funkcjonalnosci ani nic w ogóle, o czym wspominane było za każdym razem.
    upload_2016-11-26_23-38-58.png

    Z punktu widzenia klienta inwestującego w tzw. pozycjonowanie sklepu, to czy stopka ma atrybut "Follow" czy "No Follow" ma duże znaczenie gdyż:
    - strona oraz podstrony sklepu mają niższe pozycje w wyszukiwarce Google niż mogły by mieć w rzeczywistosci gdyby stopka miała atrybut "no follow"
    - efekty jakie wypracowała strona musi za darmo dzielić z linkiem follow w stopce
    - to samo dotyczy zainwestowanych pieniędzy - nie wiem ile mocy zabiera stopka jedyny wychodzący link strony, ale zmiana atrybutu jest ważna legalna i zgodna z obowiązującym regulaminem.
    To są straty realnych pieniędzy więc kwestia atrybutu powinna być zawarta w regulaminie jesli to dla was takie ważne .

    Mam wątpliwosci czy aby w tej sytuacji nie jest łamany KK
    upload_2016-11-26_23-39-38.png
    oraz KC
    upload_2016-11-26_23-40-2.png

    Jesli napisałem jakas nie prawdę lub się mylę proszę mnie koniecznie poprawić bo nie jestem expertem. Ja widze jasne zapisy regulaminu i nie mogę zrozumieć czemu tak jest utrudniana ta zmiana jeżeli to taka błachostka której nawet nie warto w regulaminie umieszczać ?
     
    Ostatnia modyfikacja: 27 Listopad 2016
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Tomek333 dziękuję za informacje, Twoje zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniej osoby w naszej firmie i otrzymasz odpowiedź prawdopodobnie drogą mailową (w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie i postawione zarzuty). Jednocześnie pragnę przekazać, że m.in. w tym wątku otrzymałeś wszystkie niezbędne informacje dotyczące stopki, jej edycji oraz wprowadzanych zmian, a także informacje o modelu świadczonej usługi. Temat sam w sobie pozostaje cały czas otwarty.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym