Witam. Mam taki problem ze skrzynką pocztową. Otrzymałem komunikat o krytycznym zapełnieniu skrzynki pocztowej. Skutkiem tego było odbijanie się maili wysyłanych do niej. Doraźnie zwiększyłem wielkość skrzynki co na krótko poprawiło sytuację ale podjąłem działania celem oczyszczenia skrzynki. Sprawdziłem w opcjach programu pocztowego Outlook, że nie była zaznaczona opcja pozostawiania kopii wiadomości odebranych na serwerze. Zatem spodziewałem się, że na serwerze w katalogu wiadomości odebranych będzie pusto. Zalogowałem się na skrzynkę pocztową przez portal home i rzeczywiście, w katalogach wiadomości odebranych, wysłanych, spamu było pusto. Jedynie w katalogach wersji roboczych wiadomości i koszu było kilka wiadomości. Tymczasem wskaźnik zajętości zasobów skrzynki stale wskazuje zajęte 405 MB z 500 MB dostępnych (już po powiększeniu pojemności skrzynki). Co jest przyczyną takiego stanu? Jak skutecznie zmniejszyć zajętą przestrzeń w zasobie skrzynki? Za sugestie i porady z góry dziękuję.
Sprawdź czy nie masz jakichś niesubskrybowanych folderów, w których coś może jeszcze być: Ustawienia -> Poczta Zmień subskrypcje IMAP - rozwiń sobie drzewko i zaznacz foldery, które nie są zaznaczone. Możesz pominąć Potwierdzony spam/Potwierdzone wiadomości niespamowe.