1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Dodatkowe opłaty związane z esklepem

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Darkas, 30 Wrzesień 2019.

  1. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Witam, właśnie dostałem proformę za Hosting Biznes do eSklepu. Kwota nie duża za pierwszy rok, a od nowego coś koło 120 zł. Wyjaśniono mi ,że to za pocztę email do sklepu o_O Moje pytanie brzmi:
    czy w przyszłym roku znowu planujecie pod jakimś pretekstem ściągać dodatkowe opłaty? Może od ilości wyświetleń strony, przecież to obciąża serwery :D albo dodatkowa opłata od każdego zamówienia ? Można też od wartości sprzedaży 10% prowizji jak Alledrogo. Mam jeszcze kilka pomysłów, chętnie się podzielę ale to już na priv.
    Ja wiem, że można skorzystać z innego serwera pocztowego i nie płacić u Was za tę usługę. Pewnie zaraz będę musiał bazy danych przenosić bo będą dodatkowo płatne. Nie uważacie ,że taka usługa esklepu powinna być kompleksowa i zawarta w jednym abonamencie ? Podwyżki są zrozumiałe, ale nie zrozumiały dla mnie jest sposób w jaki się je wprowadza w Home.pl. Szkoda, bo ludzie u was fajni i kompetentni, tylko polityka firmy niezrozumiała.
     
  2. chorg

    chorg Użytkownik

    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    8
    Dzień dobry, widzę,że nie tylko mnie zdziwiła to roszada. Zwłaszcza, że kupując sklep w 2012 w wersji Premium, miałem to w standardzie i np. Click Studio (przy całej swej ułomności). Rozumiem, że nowym użytkownikom jest przedstawiana taka oferta sklep, bez poczty. My kupowaliśmy sklep z obsługą poczty, jeżeli coś się zmieniło to prosiłbym także o potraktowanie hostingu na sklep jak dla nowego użytkownika, bo obsługę poczty chyba tak potraktowaliście?
     
    Darkas lubi to.
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 564
    Docenione treści:
    325
    Sklep internetowy działa jako osobna usługa. Dzięki rozwiązaniom jakie wprowadziliśmy, udało nam się wzmocnić parametry usługi i zapewnić jeszcze lepszą pracę samego mechanizmu sklepu bez wpływu na jego cenę. Miało jednak odbicie w tym, że usługa poczty nie jest obecnie świadczona w ramach sklepu a wymaga rejestracji jednej z usług hostingowych.

    Powyższe wiąże się także z tym, że świadczenie usług w takiej a nie innej formie: sklep + hosting jako dwie usługi, znacząco wpływają na wydajność usług ale i na możliwości ich obsługi i konfiguracji. Z racji aplikacji sklepu dostępnej na hostingu, konfiguracja ta wnosiła inne ograniczenia związane m.in. z dostępem do SSH czy FTP.

    Namawiamy do korzystania z usługi hostingu i wsparcia działania sklepu dodatkowymi witrynami a nawet prywatnymi projektami.

    Co do pozostałych parametrów nie przewidujemy większych zmian. System prowizyjny to opłata za korzystanie z platformy sprzedażowej allegro. W home.pl rozwiązane jest to systemem abonamentowym, a sam sklep wnosi znacznie więcej możliwości sprzedaży, promocji, pozycjonowania, itp.

    Poza regularnymi darmowymi aplikacjami i bezpłatnymi pakietami bonusów, jedyna opłata wnoszona na rzecz home.pl to abonament roczny lub wieloletni za sklep. Zawracamy szczególną uwagę na fakt, że w ramach oferty dostępna jest bezpłatna pomoc, bezpłatne aktualizacje, bezpłatny rozwój oprogramowania sklepu oraz, do czego namawiamy, bezpłatny dostęp do forum home.pl gdzie w ponad 3000 tematów można w większości znaleźć tylko te dotyczące rozbudowy i modyfikacji sklepu.

    Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania i uwagi dot. działania sklepu czy obsługi i konfiguracji poczty, proszę pytać tutaj lub zapraszam do kontaktu z dedykowanym (także dostępnym bezpłatnie) zespołem ecoomcerce który jest dostepny i na forum i telefonicznie.
     
  4. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Panie Grzegorzu, tak jak napisałem, rozumiem podwyżki i konieczność ich wprowadzania. Nie podoba mi się sposób w jaki zostało to zrobione i to skomentowałem.

    Jak każdy kto wybrał esklep na home.pl zdaję sobie sprawę, że takie usługi jak aplikacje, pomoc techniczna, forum, aktualizacje są już wkalkulowane w cenę abonamentu, ewentualnie ,żeby nie zaogniać sytuacji można stwierdzić ,że nie są dodatkowo płatne, bo darmowe też na pewno nie ;).
    Pracujecie głównie z nami przedsiębiorcami, którzy są świadomi tego jak działają usługi i handel i że nie ma nic za darmo. Nie ma więc potrzeby dyskutować nad za i przeciw bo my już wybraliśmy Was. Można za to dyskutować nad polityką firmy i działaniami które są przez home.pl podejmowane.
    Możecie nas traktować jak zwykłych szarych Kowalskich zwanych dalej klientami albo budować zaufanie jak z partnerami, bo jak już wspomniałem my Wam już zaufaliśmy powierzając opiekę nad naszymi biznesami.

    A jak już tak sobie konstruktywnie dyskutujemy to warto wspomnieć o braku możliwości podpięcia zewnętrznych certyfikatów SSL co powoduje, że zmuszeni jesteśmy kupować je w home.pl ;) (czy może to już uległo zmianie po przekształceniu esklepu w osobną usługę ? )

    Ja naprawdę jestem zadowolony z Waszej pracy, co nie znaczy ,że nie będę podejmował się konstruktywnej krytyki :p
     
    chorg i casar lubią to.
  5. chorg

    chorg Użytkownik

    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    8
    Trochę się podpinam pod temat, ale nie chcę tworzyć nowego wątku w sprawie "jednego dnia". W dniu dzisiejszym opłaciłem abonament za sklep. I z tego co widzę, ktoś majstrował nie tylko przy rozdziale poczty, ale przy długości usługi.
    Na pewno da się to jakoś wyjaśnić pewnie - rok przestępny to i biznes o jeden dzień dłużej będzie można prowadzić ... jak opłacisz.
     

    Załączone pliki:

  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 065
    Docenione treści:
    301
    Proszę napisz w tej sprawie do specjalistów z naszego działu eCommerce. Z pewnością znajdą odpowiednie rozwiązanie w tej sprawie.

    Kwestii cenowych pozwolę sobie nie komentować. Podpowiem tylko, że nasi specjaliści z działu eCommerce zawsze są otwarci na wszelkie negocjacje. Ustawiam temat jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym