W moim sklepie oferować będę darmową wysyłkę, albo jak kto woli - będzie ona wliczona w cenę produktu(ów). Chciałbym jednak oferować dodatkowe usługi - oczywiście płatne - do każdego zamówienia, np.: wyślij jako prezent, expresowa realizacja zamówienia (nie jak w standardzie np. 7 dni), dodatkowe ubezpieczenie przesyłki, dostawa przed 12:00 itd, dostawa z wniesieniem (w przypadku gabarytów) itd. Jeśli klient zamów np. szybką realizacje zamówienia oraz dostawę np. do 12:00, nie będzie go interesowało, czy wyjdzie to UPSem, DHL, Apaczką czy jeszcze inną firmą. Na marginesie - trochę głupio byłoby umieszczać listę wszystkich spedycji, z którymi się współpracuje oraz np. dodatkowymi usługami typu: UPS - dostawa do 9:00, UPS - dostawa do 12:00, UPS - dostawa do... itd. Mogłoby być to rozwiązane jak w przypadku wariantów produktów, ale tym razem miałyby one odniesienie do całego zamówienia. Jest możliwość dodawania dodatkowych pól w formularzach, ale one nie zmienią mi sumy zamówienia.
@burtin rozumiem, że chcesz zasugerować, aby w koszyku podczas wysyłania zamówienia, klient miał możliwość dodania dodatkowych usług do zamówienia (tutaj przykłady, np. wyślij jako prezent, expresowa realizacja zamówienia, dodatkowe ubezpieczenia przesyłki, dostawa przed 12:00). Chciałbyś mieć możliwość dodawania tych dodatkowych usług, aby klient podczas wysyłania zamówienia miał możliwość ich samodzielnego dodania do zamówienia? Dobrze to wszystko rozumiem?
Tak, chciałbym mieć możliwość dodawania tych dodatkowych usług, aby klient podczas wysyłania (finalizowania) zamówienia miał możliwość ich samodzielnego dodania do zamówienia.
Dodałem to jako sugestię (numer zgłoszenia: FEEDBACK-721). Proszę o cierpliwość, gdy otrzymam odpowiedź od kierownika produktu, to dam znać tutaj na forum. Na tę chwilę mogę zasugerować sprawdzenie artykułu o dodawaniu dodatkowego modułu z dowolną zawartością w podsumowaniu zamówienia - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-modul-w-podsumowaniu-zamowienia/ Nie pozwoli to zwiększyć wartości zamówienia, ale pozwoli wyświetlić dodatkowe ważne informacje. W sprawie dodatkowych usług, dam znać jak otrzymam odpowiedź na wysłane zgłoszenie.
Sprawdziłem moduł z dowolną zawartością w podsumowaniu zamówienia - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-modul-w-podsumowaniu-zamowienia/ - to rozwiązanie nie pozwoli na zwiększenie wartości zamówienia. Na marginesie: Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem w żadnym, przeze mnie testowanym sklepie. Chyba że, coś przegapiłem. Może forumowicze znają jakiś system, wyposażony w taką funkcję?
@burtin otrzymałem potwierdzenie od kierownika produktu, że Twoja sugestia została zaakceptowana i została przekazana do zespołu, który zajmuje się rozwojem sklepu Click Shop. Nie mogę podać żadnych potencjalnych terminów, ponieważ Twoja sugestia została zakolejkowana w kolejce innych sugestii. Sugeruję śledzić nasze komunikaty o przyszłych aktualizacjach.
W ramach zgłoszenia o numerze: FEEDBACK-721 ponowiłem zapytanie odnośnie wprowadzenia zaakceptowanej w tym temacie sugestii. Wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam odpowiedź.