1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Domena .pro

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika X9DESIGN, 18 Kwiecień 2018.

  1. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    W jaki sposób mogę zamówić WHOIS Privacy do posiadanej domeny?
    Druga rzecz, że podpiąłem domenę xninedesign.pro do serwera ale nie chce zadziałać.
    ID subskrypcji domeny: 5006490
    ID subskrypcji hostingu: 5000683

    Co ciekawe domena xninedesign.pl jest podpięta identycznie i działa.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    KZ
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Wystawiłem zgłoszenie : QA-53821 ale generalnie takie pytanie to już najlepiej na BOK atakować. Daj mi trochę czasu.
     
  3. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Skontaktowałem się telefonicznie z działem pomocy. Po chwili jakaś dama oznajmiła, że muszę poczekać, że musi sprawdzić jak jest. Wraca po 10 minutach i oznajmia mi to, co wiem i o czym jej mówiłem. Ano tylko tyle, że domeny są przypisane do serwera, ale nie są przekierowane na żaden podkatalog. Nie rozumie, że właśnie o to chodzi, że celowo nie są przekierowane na podkatalog właśnie po to, by obie wskazywały na główny (problem dotyczy dwóch domen jak się okazało), chociaż tego nie robią, bo po wpisaniu ich w pasku adresu wyskakuje błąd/komunikat "Strona jest nieosiągalna". Co ciekawe nie da się ich nawet spingować, chociaż w panelu admina są obie przypisane do tego samego serwera, dokładnie tak samo, jak domena,która działa. Nie wiem czy polecenie zajęcia się tym w przez BOK jest dobry, bo jeśli 10 minut trwa sprawdzenie tego, że dwie omawiane domeny są podpięte do mojego serwera, to rozumiem, że rozwiązanie problemu będzie trwać pół dnia, a ja tyle będę musiał wisieć na słuchawce.

    Co mam zrobić w takim razie?
     
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    przypisanie do serwera przypisaniem do serwera, a jakie masz w niej wpisy w dns? nie lepiej właśnie w dns skierować ją na serwer i się nie bawić? :)
     
  5. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Wszystko jest dokładnie takie samo jak w domenie, która działa jeśli chodzi o wpisy DNS. Ona jest podpięta pod serwer bez żadnego zewnętrznego czy wewnętrznego przekierowania. Po podpięciu ją pod wybrany serwer automatycznie powinna otwierać się główna strona serwera, a tak nie jest, więc tak czy owak problem leży po stronie - że tak napiszę - aparatury beta.home.pl i wydaje mi się, że obsługi domen takich jak .pro czy .how. Chociaż mogę się mylić. Nie mniej jednak jakoś trzeba sobie tłumaczyć to dziwaczne zjawisko.

    [​IMG]

    Po wejściu w zarządzanie DNS, w każdej masz wszystko tak samo ustawione, a działa tylko .pl

    EDIT: Tragedia. Postanowiłem odpiąć je od serwera i podpiąć na nowo. Przy ponownym podpinaniu dostaję komunikat, że nie są wydelegowane na serwer home.pl. Czyli wracamy do sytuacji sprzed kilku miesięcy, gdy zgłaszałem identyczną sytuację i w następnie domeny zostały podpięte do mojego serwera ręcznie przez dział techniczny. Niech ktoś w końcu napisze jak jest. Prawdę. Jest możliwość podpięcia takich domen do serwera. O co tu chodzi, bo to zaczyna być już nie dziwaczne a szalone.
     
    Ostatnia modyfikacja: 25 Kwiecień 2018
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  7. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    OK. Faktycznie na skrzynce miałem gdzieś w gąszczu dwa maile dotyczące weryfikacji maila.
    Zweryfikowałem linkiem z pierwszej wiadomości i w rezultacie otrzymałem odpowiedź o kodzie 200, tj. poszło.
    Klikając w link z drugiego maila otrzymałem kod 541 i opis "Contact verification already confirmed".
    Mam rozumieć, że gdy zweryfikowałem pierwszy raz, drugi raz już nie musiałem?

    No i teraz, nie wiem jak jest z tym ponownym podpięciem do serwera domeny. Bo, jak napisałem wyżej, odpiąłem obie domeny od serwera, by spróbować je podpiąć jeszcze raz i dostaje komunikat "Wystąpił błąd podczas przypisywania domeny do serwera. Brak delegacji na serwery DNS dostawcy". Pamiętam, że gdy pierwszy raz je podpinałem do serwera tez miałem taki problem i po kontakcie z Wami podpięliście mi obie domeny ręcznie. Teraz też tak będzie trzeba zrobić? Czy może wtedy i teraz było to spowodowane brakiem tej weryfikacji adresu e-mail?

    EDIT: Udało się podpiąć obie domeny do serwera. Nie ma już błędu związanego z brakiem delegacji. Po chwili domena .how zadziałała. Domena .pro nie. Poczekam jakiś czas, bo być może ta domena .pro wymaga więcej czasu, aby się zainstalować w serwerach nazw.
     
    Ostatnia modyfikacja: 25 Kwiecień 2018
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    ja też miałem problem podobnego typu, co lepsze mail nie chciał przyjść, a z cofnięciem tego był problem, musiałem nawet zostać z domeną i wpisanym mailem na gmailu. Trochę z tym jest moim zdaniem kiepsko rozwiązane.
     
  9. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Ciach! Domena .pro zadziałała.
    Wszystko wygląda na to, że brak weryfikacji adresu e-mail po rejestracji domeny typu globalnego powoduje, że domeny nie przypiszesz do serwera i nawet jeśli zrobisz to ręcznie, to i tak nie zadziała. Ja u siebie na skrzynce mam folder osobny na maile z home.pl i maile z linkiem do weryfikacji wpadły mi w śmietnik folderu głównego. Myślę, że dość istotnym jest jakoś szczególnie wyróżniać komunikat o konieczności weryfikacji adresu e-mail w panelu administracyjnym kiedy na liście domen ma się domeny tego typu. Bo prawda jest taka, że po rejestracji domeny i jej opłaceniu od razu ląduje ona na liście w panelu admina i od razu zaczynasz na niej wykonywać operacja podpinania do hostingu, a jak ktoś ją tam widzi, to do głowy mu nie przyjdzie, że ma jeszcze szukać jakiegoś maila na skrzynce w celu weryfikacji. Ja sobie odbierałem maile z home.pl w osobnym folderze na skrzynce pocztowej, a mail weryfikacyjnej w tym czasie pływał sobie w śmietniku folderu głównego. Łatwo je przeoczyć. Szkoda, że nie ma możliwości umieścić w panelu admina jakiejś klasy przy drukowaniu listy domen, która łączyłaby się z serwerami weryfikującymi maile i zwracała wynik czy dane domeny z listy jest zweryfikowana czy nie. To już byłby cud.

    Nie mniej jednak dziękuję @Grzesiek za pomoc.
     

Poleć forum znajomym