Gdyby ktoś się zastanawiał się nad wybraniem Homebiuro czy jak to się teraz nazywa generalnie odradzam. W kwietniu przedłużyliśmy abonament (z lenistwa) na kolejny rok i to był błąd. Po przeniesieniu na nowe serwery i aktualizacji e-sklepu wystawianie faktur jest możliwe wyłącznie za pomocą aplikacji "eksięgowość-fakturowanie" . Aplikacja ta nie dodaje do nazwy produktu kodu produktu co w sposób oczywisty uniemożliwia identyfikację produktu. Do niedawna wystawienie faktury przez Homebiuro z poziomu zakładki "wystaw fakturę" dodawało na fakturze numer SKU Dla jasności: - było: FILIŻANKA do herbaty kawy 300 ml [773-2350] - jest: FILIŻANKA do herbaty kawy 300 ml Jeśli masz 300 filiżanek o tej pojemności, z różnymi wzorami to na podstawie faktury nie jesteś w stanie zidentyfikować produktu. Jest jeszcze kilka innych wad aplikacji "eksięgowość-fakturowanie" o których nie chce mi się pisać. Nie przytoczę odpowiedzi działu technicznego na zapytanie w tej sprawie. Jest śmieszna.
Nie jestem opiekunem produktu aby udzielić Ci rzeczowej odpowiedzi w tej kwestii, więc pozwoliłem sobie skonsultować ten temat. Czy możesz podać mi numer Twojego zgłoszenia abym mógł także przyjrzeć się wspomnianej odpowiedzi zespołu technicznego? utworzyłem nową sprawę w naszym systemie: FEEDBACK-1653