1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE home InPost: Paczkomaty - Problem

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika biosklep, 15 Luty 2019.

  1. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Dzień dobry, po wykonaniu integracji z nową formą dostawy którą jest home inPost - otrzymuję błąd podczas próby stworzenia listu przewozowego.
    Dodam że nasz numer telefonu to numer stacjonarny.

    Gdzie i w jaki sposób mogę sprawdzić bądź zmienić numer telefonu nadawcy?
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Numer telefonu można zmienić w edycji zamówienia w sekcji Sprzedaż->zamówienia
     
  3. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Nie rozumiem, mam zmienić numer nadawcy w polu odbiorcy?
    Sender z angielskiego to nadawca.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @biosklep zarejestrowałeś się na nowo w Inpost lub skontaktowałeś się z opiekunek Inpost w sprawie przepięcia konta na ShipX ?
     
  5. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Tak, od kilku tygodni korzystam z ShipX.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @biosklep w takim przypadku proszę o kontakt z naszym działem e-commerce, ponieważ bez dokładnej analizy konta nie pomogę (chat nie jest kanałem, który pozwoli mi autoryzować klienta)
     
  7. biosklep

    biosklep Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    2
    Dobrze, skontaktuje się z infolinią. Chciałem się tylko dowiedzieć gdzie można zmienić numer nadawcy.
     

Poleć forum znajomym