1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Hurtowe dodanie zdjęć

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika pilocik, 17 Listopad 2017.

  1. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    Chcę dodać zdjęcie do pewnej kategorii towarów. Problem w tym, że w tej kategorii mam ponad 22 tys. produktów.
    Wszędzie ma być dodane to samo zdjęcie - jakieś pomysły ?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @pilocik skonsultowałem utworzony przez Ciebie wątek z naszymi specjalistami ds. Click Shop. Sprawdzamy teraz dokładną ilość produktów, grupy towarów i nasi specjaliści skontaktują się z Tobą przez e-mail. Ogólnie sprawa wygląda tak, że przy takiej ilości produktów taka globalna zmiana zdjęć jest bardzo mozolną robotą i możemy odpłatnie Ci w tym pomóc (naszym administratorom pójdzie z tym o wiele szybciej). Oczekuj kontaktu zwrotnego od nas.
     
  3. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    dziękuję za szybką reakcję ;)
    minął już prawie kwartał a nadal czekam na kontakt i wycenę, na szczęście student 3 roku ogarnął w ciągu godziny temat, napisał odpowiedni skrypt i wykonał to zadanie ;)

    temat można zamknąć
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za przesłane informacje, ustawiam temat na forum jako rozwiązany.

    Informacje odnośnie braku kontaktu zwrotnego przekazałem do zespołu ecommerce, który miał się z Panem skontaktować. Przepraszam za zaistniałą sytuację, przeanalizujemy ją i dokładnie wyjaśnimy.
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @pilocik, przeprowadziliśmy kontakt telefoniczny w listopadzie w którym omówiłem możliwe rozwiązania wraz z naszą wyceną, niestety nie uzyskaliśmy informacji zwrotnej.
     
  6. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    0
    tak, był kontakt ale mniej-więcej taki :
    "wycenimy i wtedy się skontaktujemy"
    i tyle w temacie, wyceny niestety nie otrzymałem.

    Niemniej dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie się tym tematem


    Pozdrawiam
     

Poleć forum znajomym