1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc IMAP i Thunderbird problem z komunikacją

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika printgroup, 4 Wrzesień 2018.

  1. printgroup

    printgroup Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,

    Nasza firma jest Państwa klientem od ponad 11 lat. Od około 2-3 lat borykamy się z problemem, który polega na tym, że skrzynki skonfigurowane na IMAP-ie w Thunderbirdzie nie działają prawidłowo. Konkretnie wiadomości, są pobierane z dużym opóźnieniem. Pomaga jedynie wyłączenie i włączenie klienta poczty, wtedy wszystkie maile natychmiast są pobierane. Zaobserwowaliśmy, że problemy zaczynają się w momencie przeniesienia wiadomości do innego katalogu lub do kosza. Problem występuje na wszystkich naszych skrzynkach. Testowaliśmy różne konfiguracje serwera oraz instalowaliśmy klienta poczty na różnych komputerach, lecz to nie pomogło. Takie działanie poczty mocno utrudnia nam pracę. Szukaliśmy pomocy za pośrednictwem Czatu Premium bez rezultatów. Forum jest dla nas ostatnią szansą, w przeciwnym razie będziemy zmuszeni przejść do konkurencji.

    Prosimy o pomoc.
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    znaczy, że mają Was traktować lepiej niż tego, co ma konto od dwu lat? :)

    to jeśli działacie tak od 2-3 lat to myślę, że nie stanowi to jednak zbyt dużego utrudnienia w działaniu Waszej firmy ;)

    to może wystarczy spytać się czy Wasz klient jest ustawiony poprawnie, skoro testowaliście różne ustawienia?

    Konkretnie:
    1) Wersja programu pocztowego (najlepiej zrzut ekranu)
    2) konfiguracja serwera (konta pocztowego) w TB jaką macie ustawioną (najlepiej zrzut ekranu)
    3) najlepiej zrzut wszystkich ekranów konfiguracji konta
    4) czy macie wykupiony certyfikat SSL
     

Poleć forum znajomym