Tydzień temu zakupiłem aplikację DHL Kurier (Furgonetka). Zero dokumentacji, minimalna pomoc drogą mailową. Na moje prośby o pomoc w konfiguracji, dostałem jeden mail, ze muszę wybrać mapę i dodać nową formę dostawy. Map mam 6 do wyboru (nie mam pojęcia co do czego), nie ma żadnej informacji na temat jak dodać i skonfigurować dostawy. Jak dać klientowi możliwość wyboru punktu odbioru. Czy ktoś może ma tą aplikację i może jest z niej nawet zadowolony?
@chorg https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aplikacja-dhl na tej stronie znajduje się podstawowa instrukcja uruchomienia aplikacji. Na dole z kolei znajdziesz dokument pdf zawierający instrukcje dla integracji Furgonetka. Jeśli mimo to nie uda Ci się skonfigurować integracji, zapraszam Cię do kontaktu telefonicznego. Podczas wyboru tematu rozmowy wybierz sklep, a połączysz się bezpośrednio z zespołem ecoomerce. Jestem pewny że rozwiązanie nie potrwa dłużej jak kilka minut rozmowy.