1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z hurtownią

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Danuta N., 28 Październik 2016.

  1. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Witajcie,
    mam możliwość połączyć sklep z hurtownią (dropshopping), dostarczają .xml oraz .csv

    Utworzyłam tą hurtownię w Centrum wymiany danych.
    Czy powinnam edytować "Listę pól" / "Nazwa w pliku", by była identyczna jak w pliku .csv?
    np. domyślnie jest "product_code", a ja w pliku mam "Kod katalogowy"

    Będę wdzięczna za podpowiedzi.
     
  2. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 483
    Docenione treści:
    324
    Najlepszym rozwiązaniem jest wykonać eksport pliku CSV a później dopasować plik który masz do tego który wyeksportowałaś. Kluczowym jest tu kodowanie, separator kolumn, kategorii. Wszystko to ustawiasz na etapie tworzenia "profilu" który jest w tym wypadku łącznikiem pomiędzy sklepem a bazą zewnętrzną. Nazewnictwo także musi być takie samo. Możesz dla testu zarejestrować sobie drugi sklep, korzystając z bezpłatnego 14 dniowego okresu testowego i po prostu wykonać parę testów. Jeśli będziesz miała problem
     
    Danuta N. lubi to.
  4. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję za chęć pomocy, niestety nie zadziałało :(

    Czy problemem może być, że teraz eksportuję i importuję w nowo utworzonym profilu? Czy powinnam te operacje wykonać w "Dodawanie i aktualizacja produktów)?

    A może powinnam wcześniej utworzyć w systemie producentów? Czy to nie ma znaczenia?
     
  5. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję - jest wielki krok do przodu! Utworzyłam producentów i Zaimportowało! :)
    Ale z błędami, stanami niedostępnymi, bez zdjęć - mimo, że są w arkuszu... Chyba muszę coś mocno poedytować... bo nawet produkty, które miałam wcześniej mi wyzerowało :(
     
  6. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Mam prośbę o pomoc. Niestety integracja nadal nie działa. Zrobił się tylko wielki bałagan w sklepie.
    Wykonałam tak jak napisał Grzesiek, testowałam również metody Konsultantów z Infolinii, Opiekuna, podpowiedzi Informatyka z hurtowni...
    Przed chwilą kolejny raz zrobiłam eksport. "Dokleiłam" nowe produkty w odpowiednie miejsca i system nadal nie widzi zdjęć, wrzucił wszystko do kategorii (niby prawidłowo), ale po wejściu do menu rozwija się długa lista z linkiem posklejanych danych (tak jakby kopiował całe wiersze). Na dodatek podczas eksportu zmienia mi stany magazynowe i usunęło opisy.
    Co ciekawe - gdy zmieniłam kategorię na nieaktywną, to produkty zniknęły ze sklepu (przy wpisywaniu nazwy w wyszukiwarkę), ale są w nowościach i bez problemu można je dodać do koszyka.
    Zmieniłam w nich opcję wysyłki, tak by była dostępna tylko kurierem, a po wejściu do koszyka bez problemu można je wysłać również za pośrednictwem Poczty, czy InPostu.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Centrum Wymiany Danych w Click Shop działa prawidłowo. Importujesz przygotowany plik CSV i następnie sklep na podstawie tego pliku importuje produkty. Twój opis tego co się dzieje z produktami może świadczyć o tym, że w pliku CSV są niepoprawne dane i dlatego produkty niepoprawnie importują się do sklepu. Sugerowałbym sprawdzenie jeszcze raz przygotowanego pliku CSV, może konsultacja z informatykiem z hurtowni pomoże znaleźć gdzie jest błąd.
     
  8. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję. Tak robiłam kilka razy. Informatyk z hurtowni sprawdzał i zauważył, że system dziwnie pobiera dane z różnych komórek i wrzuca je do kategorii (i menu powiększa się o kilkaset pozycji), nie importuje zdjęć, choć linki są wklejone w odpowiedniej kolumnie...
     
  9. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Otrzymuje plik CSV i robię to ręcznie. Chcę to zrobić tak aby sam system to robił automatycznie
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    964
    Docenione treści:
    106
    Danuta N zachęcam do próby edycji CSV przez darmowy edytor Notepad++, ponieważ to sprawdzone narzędzie które nie dodaje żadnego swojego formatu i plik zapisuje się prawidłowo. Co do pytania EtuiNaTelefonyPL rozwiń swoje pytanie ?
     
  11. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Otrzymuje gotowy plik od swoich dostawców ze stanem magazynowym i chce aby system sam 2 lub 3 razy dziennie łączył się z serwerem moijego dostawcy i pobierał plik i ładował go do mojego sklepu.
     
  12. papux

    papux Fachowiec

    Wiadomości:
    393
    Docenione treści:
    110
    EtuiNaTelefonyPL
    Automatyczne aktualizacje integruje się za pomocą modułów płatnych lub też udostępnianych lub pisanych na zamówienie. Integruje się je w "integracje własne"
     
    Mariusz lubi to.

Poleć forum znajomym