Witajcie, mam możliwość połączyć sklep z hurtownią (dropshopping), dostarczają .xml oraz .csv Utworzyłam tą hurtownię w Centrum wymiany danych. Czy powinnam edytować "Listę pól" / "Nazwa w pliku", by była identyczna jak w pliku .csv? np. domyślnie jest "product_code", a ja w pliku mam "Kod katalogowy" Będę wdzięczna za podpowiedzi.
Najlepszym rozwiązaniem jest wykonać eksport pliku CSV a później dopasować plik który masz do tego który wyeksportowałaś. Kluczowym jest tu kodowanie, separator kolumn, kategorii. Wszystko to ustawiasz na etapie tworzenia "profilu" który jest w tym wypadku łącznikiem pomiędzy sklepem a bazą zewnętrzną. Nazewnictwo także musi być takie samo. Możesz dla testu zarejestrować sobie drugi sklep, korzystając z bezpłatnego 14 dniowego okresu testowego i po prostu wykonać parę testów. Jeśli będziesz miała problem
Dziękuję za chęć pomocy, niestety nie zadziałało Czy problemem może być, że teraz eksportuję i importuję w nowo utworzonym profilu? Czy powinnam te operacje wykonać w "Dodawanie i aktualizacja produktów)? A może powinnam wcześniej utworzyć w systemie producentów? Czy to nie ma znaczenia?
Dziękuję - jest wielki krok do przodu! Utworzyłam producentów i Zaimportowało! Ale z błędami, stanami niedostępnymi, bez zdjęć - mimo, że są w arkuszu... Chyba muszę coś mocno poedytować... bo nawet produkty, które miałam wcześniej mi wyzerowało
Mam prośbę o pomoc. Niestety integracja nadal nie działa. Zrobił się tylko wielki bałagan w sklepie. Wykonałam tak jak napisał Grzesiek, testowałam również metody Konsultantów z Infolinii, Opiekuna, podpowiedzi Informatyka z hurtowni... Przed chwilą kolejny raz zrobiłam eksport. "Dokleiłam" nowe produkty w odpowiednie miejsca i system nadal nie widzi zdjęć, wrzucił wszystko do kategorii (niby prawidłowo), ale po wejściu do menu rozwija się długa lista z linkiem posklejanych danych (tak jakby kopiował całe wiersze). Na dodatek podczas eksportu zmienia mi stany magazynowe i usunęło opisy. Co ciekawe - gdy zmieniłam kategorię na nieaktywną, to produkty zniknęły ze sklepu (przy wpisywaniu nazwy w wyszukiwarkę), ale są w nowościach i bez problemu można je dodać do koszyka. Zmieniłam w nich opcję wysyłki, tak by była dostępna tylko kurierem, a po wejściu do koszyka bez problemu można je wysłać również za pośrednictwem Poczty, czy InPostu.
Centrum Wymiany Danych w Click Shop działa prawidłowo. Importujesz przygotowany plik CSV i następnie sklep na podstawie tego pliku importuje produkty. Twój opis tego co się dzieje z produktami może świadczyć o tym, że w pliku CSV są niepoprawne dane i dlatego produkty niepoprawnie importują się do sklepu. Sugerowałbym sprawdzenie jeszcze raz przygotowanego pliku CSV, może konsultacja z informatykiem z hurtowni pomoże znaleźć gdzie jest błąd.
Dziękuję. Tak robiłam kilka razy. Informatyk z hurtowni sprawdzał i zauważył, że system dziwnie pobiera dane z różnych komórek i wrzuca je do kategorii (i menu powiększa się o kilkaset pozycji), nie importuje zdjęć, choć linki są wklejone w odpowiedniej kolumnie...
Danuta N zachęcam do próby edycji CSV przez darmowy edytor Notepad++, ponieważ to sprawdzone narzędzie które nie dodaje żadnego swojego formatu i plik zapisuje się prawidłowo. Co do pytania EtuiNaTelefonyPL rozwiń swoje pytanie ?
Otrzymuje gotowy plik od swoich dostawców ze stanem magazynowym i chce aby system sam 2 lub 3 razy dziennie łączył się z serwerem moijego dostawcy i pobierał plik i ładował go do mojego sklepu.
EtuiNaTelefonyPL Automatyczne aktualizacje integruje się za pomocą modułów płatnych lub też udostępnianych lub pisanych na zamówienie. Integruje się je w "integracje własne"