1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z Paczkomaty InPost - brak ważnej opcji

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika e-bestaplus.pl, 19 Styczeń 2017.

  1. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    Dzień dobry,

    jestem na etapie podpisywania umowy z InPostem i zacząłem bardziej wnikliwie przyglądać się integracji. Okazuje się, że w polu 'Miejsce nadania przesyłki' brakuje odbioru przez kuriera InPostu. Dla mnie to dosyć istotne, bo cenię sobie wygodę zamawiania kuriera bezpośrednio z ClickShopu (aktywnie korzystamy w ten sposób z Apaczki), a nikt nie będzie latał do paczkomatu, bo u nas sklep internetowy obsługują pracownicy sklepu stacjonarnego, którzy nie mają na to czasu. Przy podpisaniu umowy odbiór paczek nadanych do paczkomatów przez kuriera jest darmowy.. chciałbym móc z niego korzystać. Czy są na to jakieś widoki?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ruszyła aktualizacja sklepu do wersji X.8.4 która zakłada wprowadzenie appstore czyli sklepu z dodatkami. Oczywiście poza samą nazwą, mechanizm ma za zadanie dostarczać także gotowe integracje niezależnie od aktualizacji sklepu - tego brakowało nam do tej pory i dzięki temu aktualizacje takich rzeczy jak integracje, moduły, dodatki ruszy mocno do przodu. Więc w tej chwili mogę jedynie poprosić się o cierpliwość. Wystawię zgłoszenie z pytaniami o dalsze plany i kolejne kroki aktualizacji samego sklepu z dodatkami - integracje są dla nas priorytetem, ale własnie mechanizm aktualizacji sklepu mocno zaburzał cały proces. FEEDBACK-1033
     
  3. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    dzięki za odpowiedź. pozostaje zatem czekać, z nadzieją na lepsze :)
     
  4. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Ręcę mi opadają po ostatniej aktualizacji...
    Nie mogę utworzyć przesyłki inpost - otrzymuję komunikat "wystąił błąd podczas tworzenia danych :błąd autoryzacji."
    W ubiegłym tygodniu musiałam na stronie inpostu tworzyć wysyłki i znowu tak mam robić? Dlaczego przestało działać Nic nie zmieniałam w ustawieniach.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Sugeruję sprawdzić dane autoryzacyjne (login i hasło). Najprawdopodobniej podane są błędne dane. Sugeruję je sprawdzić z pracownikiem Inpostu czy w ustawieniach Click Shop podane są poprawne dane.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W ramach zgłoszenia (FEEDBACK-1033) otrzymałem informacje, że zgłoszenie zostało przekazane do analizy programistów. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne z tym związane.
     
  7. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    jest możliwe wybrać wysyłkę inpost nie tylko do paczkomatu ale i kuriera czy e-comerce inpost jednak tylko dla paczkomatów można utworzyć wysyłkę i wydrukować etykietę bezpośrednio ze sklepu chyba, że nie umiem ustawić i nie byłoby to dziwne.
    Mogę prosić o pomoc?
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Obecnie dostępne są tylko paczkomaty, sugestia odnośnie wprowadzenia pozostałych opcji Inpost została przekazana. Jeśli pamięć mnie nie myli to Inpost powoli wycofuje swoje usługi, i chcą pozostawić tylko paczkomaty... możliwe jednak, że zostanie przygotowana specjalna wtyczka do wprowadzenia pozostałych opcji Inpost.
     
  9. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Naprawdę wycofują? To po co rozwinęli Paczkę e-commarce?
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    To już nie jest pytanie do mnie... z naszej strony postaramy się wprowadzić dodatkowe opcje, zgłoszenie z sugestią zostało przekazane do naszego zespołu.
     
  11. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    To była tylko reakcja:)
    Dziękuję, że przekazaliście aby w sklepie można było wybrać również paczkę e-commerce.
     
  12. emin

    emin Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    1
    Ponawiam prośbę realizacji możliwości nadania przesyłki inpost poprzez kuriera a nie tylko w pacczkomacie
     
  13. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    chyba nie jest to priorytet, możemy jeszcze długo czekać. podpisz umowę z InPostem, u nas to dobrze działa, chociaż trzeba ręcznie przeklejać dane do przesyłki do ich managera.
     
  14. emin

    emin Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    1
    Chodzi mi o to by nie trzeba było tego ręcznie robić. Inna możliwość to by utworzona przesyłka nie była zamknięta/zablokowana do edycji. To samo w Wysyłce przez Poczta Polska. Dobrze by było by przesyłki nie były zamknięte. Wtedy można coś zmienić/poprawić...
     
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @emin @e-bestaplus.pl dodałem informacje z waszych ostatnich postów do zgłoszenia: FEEDBACK-1033. Wrócę tutaj do tematu na forum z informacjami zwrotnymi od kierownika produktu.
     
  16. emin

    emin Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    1
    I jak informacja na ten temat?
     
  17. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @emin poprawka jest już gotowa, ale zostanie ona wprowadzona najwcześniej w styczniu. Na grudzień nie planujemy żadnych aktualizacji. Pozostało nam tylko czekać na wprowadzenie aktualizacji w styczniu.
     
  18. LLukasz

    LLukasz Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    3
    Dzień dobry,
    mam problem z Paczkomatami w momencie gdy Klient wybiera opcję płatności za pobraniem - mimo, że dany Paczkomat nie obsługuje pobrań Click Shop wyświetla go jako możliwy do wyboru. I tak z zamówień z całego weekendu 75% przesyłek pobraniowych do Paczkomatu nie może być wysłana. Jak poradzić sobie z taką sytuacją?
    Pozdrawiam
     
  19. bellita

    bellita Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Inpost wycofal sie z przesylek listowych, ale intensywnie rozwija paczkomaty i przesylki kurierskie.
    Tak czy inaczej ja mam taki problem ze kilka razy w tygodniu zdarza sie ze klient wybiera paczkomat, ktory jest automatem tylko dla pralni (litera P na koncu numeru paczkomantu) i nie mozna do nich nadac przesylek. Czy byłaby szansa na wyeliminowanie paczkomatów dla pralni?
     
  20. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bellita @LLukasz wystawiłem zgłoszenie do naszego działu rozwoju aplikacji, czy możemy coś poprawić po naszej stronie.
    Numer zgłoszenia ECOM-597
     

Poleć forum znajomym