1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Integracja z PayPal - brak potwierdzenia dokonania płatności

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika prodrone.pl, 21 Maj 2018.

  1. prodrone.pl

    prodrone.pl Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Witam,
    Mam pytanie dosyć istotne. Jak zintegrować PayPal tak aby po prawidłowo dokonanej tranzakcji system ClickShop potwierdzał, że takowa płatność została dokonana.
    Czyli tak jak to ma miejsce w PayU.
     
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    400
    Docenione treści:
    113
    Po zalogowaniu na konto PayPal
    Klikasz w prawym rogu "profil" a następnie "profil i ustawienia"

    z kary informacyjnej wyszukujesz "Identyfikator konta handlowca" kopiujesz go i wklejasz w ustawienia konta paypal w clickshopie

    Od tej pory autoryzacje będą przebiegać automatycznie.
     
  3. prodrone.pl

    prodrone.pl Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Może się nie jasno wyraziłem.
    Chodzi mi o to, by w panelu administracyjnym była informacja (dla mnie), że zamówienie zostało opłacone.
    Status w przypadku PayPal, zawsze mam jako "Status płatności: Nieopłacone"
    Nie ważne czy kilent zapłacił czy nie.
    W przypadku PayU, jeżeli klient dokona płatności widnieje " Status płatności: Opłacone"
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @prodrone.pl sprawdź, czy masz ustawione w Konfiguracja->Ustawienia podstawowe->Informacje o sklepie masz ustawione wymuszenie adresu sklepu na domenę przypisaną do PayPal.
     
  5. prodrone.pl

    prodrone.pl Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    wymuszenie miałem wyłączone. Włączyłem i bez zmian.
    Clickshop nie zmienia statusu - ciągle "Status płatności: Nieopłacone".
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Skontaktuj się z PayPal i poproś o logi. Jak je uzyskasz to prześlij je do naszego działu poprzez panel.home.pl
     

Poleć forum znajomym