1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z Pocztą Polską - przesyłanie hurtowo do poczty polskiej

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika prezentyzwakacji, 2 Sierpień 2016.

  1. prezentyzwakacji

    prezentyzwakacji Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Niedawno uruchomiłem integrację wysyłki przesyłek przez Pocztę Polską.
    Generowanie przesyłek działa lecz każda jest eksportowana oddzielnie do programu e-nadawca. W efekcie przy większej ilości przesyłek dla każdej mam oddzielne potwierdzenie. Dodam, że Pani z Poczty też coraz torudniej się uśmiechać na mój widok, ponieważ przy odbiorze paczek musi obsłużyć każdą w osobnym pliku, a to trwa kilkukrotnie dłużej. Wg. informacji jakie mi przekazała to zwykle otrzymuje od klientów wszystkie przesyłki wyszczególnione w jednym pliku (zbiorze). Jeśli to możliwe, sugeruję aby wprowadzić taką opcję aby przesyłki z danego dnia wchodziły do jednego zbioru? Ułatwiłoby to zarządzanie przesyłkami zarówno mi jak i Paniom z Poczty.

    pozdrawiam,
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Wysłałem zapytanie do specjalistów do sklepu internetowego (numer zgłoszenia: FEEDBACK-706). Proszę o cierpliwość, w przyszłym tygodniu powinienem otrzymać odpowiedź :).
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @prezentyzwakacji otrzymałem informacje od specjalisty od sklepu internetowego, że powinieneś mieć możliwość zaznaczenia kilku pozycji (przesyłek utworzonych w sklepie, ale nie wysłanych) i następnie kliknięcia "WYŚLIJ". Po takiej operacji, trafią one hurtowo do Poczty Polskiej.

    Proszę sprawdź to rozwiązanie i daj znać.
     
  4. prezentyzwakacji

    prezentyzwakacji Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Dziś wysłałem w ten sposób przesyłki. Z tego co zauważyłem zostały wysłane do Poczty Polskiej jako jeden plik więc wygląda na to że działa. Niestety gdy zaniosłem paczki do placówki okazało się, że nie udało się ich wysłać. U Pani z Poczty pojawiał się jakiś błąd dotyczący ich statusu.
    Nie wiem czy ma to związek, jutro rano Pani z Poczty będzie starała się wyjaśnić sprawę.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Ok, daj znać proszę znać czy udało się to rozwiązać.
     
  6. stachurski12

    stachurski12 Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    2
    Jak potoczyła się dalej sprawa ? ponieważ też mam ten sam problem - produkty wysyłam w jednym pliku (zbiorze) jednak po stronie obsługi poczty polskiej jest jakiś błąd - więc niestety ale przepisuje dane do wysyłki ręcznie....
     
  7. prezentyzwakacji

    prezentyzwakacji Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Za pierwszym razem pojawił się jakiś problem ale to było po stronie Poczty.
    Teraz wszystko działa jak trzeba i przesyłki są przyjmowane bez problemu.
     

Poleć forum znajomym