1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE komunikacja

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika majsteronline, 13 Czerwiec 2017.

  1. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    Cześć,

    sprawdzam maile wysyłane do Klienta.
    Chciałabym zmienić ich treść.

    Gdzie mogę zmienić treść wiadomości o zmianie statusu: oczekiwanie na płatność, przyjęte do realizacji, anulowane, zwrócone, reklamowane itd.

    pozdrawiam
    Kinga
     
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Regułę stałą zmieniamy w:
    zawartość >> wiadomości e-mail >> zamówienia zmiana statusu

    Treść indywidualną zmieniamy w statusie zamówień i zostanie ona wyświetlona pod znacznikiem {status_html}
     
  3. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
  4. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    dzięki,

    ale nadal nie wiem jak zmienić treść pod znacznikiem {status_html}
     
  5. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Konfiguracja >> sprzedaż >> statusy zamówień
    Kliknij na trybik obok statusu którego treść chcesz mienić i kliknij edytuj.

    Wpisz w oknie Treść wiadomości TXT: tekst wyświetlany jeśli korzysta ktoś z trybu tekstowego raczej nieużywana już forma oraz Treść wiadomości HTML
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W treści wiadomości HMTL możesz też wyłączyć edytor jeśli trafiłbyś na jakieś treści których edycja jest utrudniona (rzadko spodziewane rozwiązanie, ale pamiętam, że już coś takiego na forum robiliśmy.

    Co do wersji TXT i HTML, polecamy stosować obie, nawet jeśli TXT będzie sprowadzało się do MINIMUM informacji. Raz, statystycznie jest to nadal obsługiwany format wiadomości i spotkałem się już z tym że na klientach poczty w telefonie, był to domyślny tryb odczytu, dwa, mamy sygnały że niektóre znaczniki stosowane w trybie HTML nie działają poprawnie, jeśli wiadomość nie ma trybu TXT. Wprawdzie było to jedno takie zgłoszenie na forum i może 2-3 ogólnie do BOK, dlatego piszę na zaś o tym.
     

Poleć forum znajomym