1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Konfigurowanie home Paczkomaty

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika chorg, 19 Listopad 2019.

  1. chorg

    chorg Użytkownik

    Wiadomości:
    56
    Docenione treści:
    8
    Postanowiłem się przesiąść na integrację home Paczkomaty. Otrzymałem wszystkie potrzebne dane od Inpost i sądziłem, że pójdzie z górki.
    Założenie jest takie, z tej formy dostawy chciałbym obsługiwać zarówno zamówienie ze sklepu jak i Allegro (tu jeżeli koszty dostawy pokrywa Allegro, opłata nie powinna być naliczana).
    Wygląda na to, że będę musiał stworzyć dwie formy dostawy, home Paczkomaty i home Paczkomaty Allegro.
    O ile konfiguracja home Paczkomaty jest w miarę jasna
    upload_2019-11-19_18-35-10.png
    to przy wyborze opcji dla Allegro już formy wysyłki nie mogę wybrać a bez tego nie zapiszę konfiguracji.
    upload_2019-11-19_18-36-23.png
    Druga sprawa to co zrobić, żeby dla klienta, który kupuję przez sklep nie była widoczna forma dostawy home Paczkomaty Allegro?
     

    Załączone pliki:

  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 587
    Docenione treści:
    328
    Wystawiłem zgłoszenie dla zespołu ecommerce: FEEDBACK-1780
    Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie i wybierając temat rozmowy sklepy.
     
  3. Wojciech

    Wojciech Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    2
    Cześć, dlaczego po skonfigurowaniu nowej wtyczki home, i stworzeniu paczki do systemu nie zaciąga się jej numer, tylko trzeba to robić manualnie?
     
  4. Monika

    Monika Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    1
    Również mam problem z nową wtyczką na paczkomaty wyskakuje mi *sender phone invalid i nie można utworzyć przesyłki
     
  5. Wojciech

    Wojciech Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    2
    Monika, to akurat rozwiązaliśmy - Wchodzisz w Konfiguracja > Dane Firmy i tam gdzie numer telefonu musi być on wpisany bez spacji.
     
    Mariusz i Monika lubią to.
  6. cndukat

    cndukat Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    1
    ja też miałem problem z nr po zmianie na be spacji poszło.

    Ale jest problem z etykietami obcina mi jeden bok lewy przy ustawieniu A4 drukując etykietę z stony inposta jest ok a z integracji mam obcięte :( wyprzedzę kombinowałem już z różnymi ustawieniami drukarki nic nie zmienia :(

    Numer pojawia się po wydrukowaniu etykiety przesyłki - drukuj etykietę
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 084
    Docenione treści:
    301
    Sprawdziłem status zgłoszenia: FEEDBACK-1780, poprosiłem specjalistów z działu eCommerce, aby do niego zajrzeli i odpisali tutaj na forum. Proszę jeszcze o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym