1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Konto zewnętrzne w Gmail - Message rejected due to forgery recognition

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika michalb79, 8 Luty 2017.

  1. michalb79

    michalb79 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Mam ten sam problem. Pojawil sie dzis. Do tej pory wszystko dzialalo jak nalezy. Mam konto Personal email na Home.pl. W Gmailu mam skonfigurowane wysylanie poczty z aliasu post.pl. W przegladarce www ze strony Gmaila wszystko dziala dobrze. Niestety w aplikacji Spark na iOS i Mac OS przy probie wyslania maila z aliasu post.pl otrzymuje zwrotke o tresci:

    Odpowiedź otrzymana z serwera zdalnego:
    554 5.7.1 The following recipients rejected the message originator <xxxxxxxxxx@post.pl> due to forgery recognition: yyyyyyy@post.pl Please verify your e-mail application settings
    Reporting-MTA: dns; googlemail.com
    Received-From-MTA: dns; zzzzzzzzz@gmail.com
    Arrival-Date: Wed, 08 Feb 2017 07:20:04 -0800 (PST)
    X-Original-Message-ID: <79747b43-3dcb-430b-a315-9b2f6a2efef4@Spark>
    Final-Recipient: rfc822; yyyyyyyyyy@post.pl
    Action: failed
    Status: 5.7.1
    Remote-MTA: dns; post.pl. (212.85.96.51, the server for the domain post.pl.)
    Diagnostic-Code: smtp; 554-5.7.1 The following recipients rejected the message originator <xxxxxxxxxx@post.pl> due to forgery recognition:
    554-5.7.1 yyyyyyyyyy@post.pl
    554 5.7.1 Please verify your e-mail application settings
    Last-Attempt-Date: Wed, 08 Feb 2017 07:20:06 -0800 (PST)

    Co ciekawe, problem dotyczy gdy probuje wyslac mail na inny adres email w domenie post.pl. Jak wysylam mail na inny adres Gmail, to wszystko dziala poprawnie i taka zwrotka nie przychodzi.

    Zglosilem problem przez formularz kontaktowy. Nr sprawy to #XLZA-39846-291.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Na podstawie wiadomości zwrotnej wygląda na to, że z konta Gmail została wysłana wiadomość na adres yyyyyyy@post.pl ale w polu from pojawił się adres: xxxxxxxxxx@post.pl

    Takie sytuacje zdarzaja się czesto przy błędnie skonfigurowanych kontach zewnętrznych w Gmail.

    Rozwiązanie:
    Podczas konfiguracji skrzynki e-mail Gmail wykonaj następujące kroki:
    1. przejdź do: Ustawienia -> Konta i importowanie,
    2. kliknij przycisk: "Dodaj inny adres e-mail, którego jesteś właścicielem",
    3. uzupełnij pola Imię i nazwisko oraz adres email i kliknij "Dalej",
    4. w polu Adres serwera SMTP wpisz "post.home.pl",
    5. w polu użytkownik wpisz to co znajduje się przed znakiem @ przy skrzynce xxxxxxxxxx@post.pl,
    6. w polu hasło wpisz hasło dostępu do skrzynki xxxxxxxxxx@post.pl,
    7. pozostaw zaznaczoną opcję "Połączenie zabezpieczone protokołem TLS (zalecane)" i pozostaw port 587 bez zmian.
    Po zapisaniu konfiguracji na adres email w home.pl (xxxxxxxxxx@post.pl) zostanie wysłana wiadomość weryfikująca. Po zweryfikowaniu, będziesz mógł obsługiwać pocztę z home.pl przez program Gmail.

    Alternatywnym rozwiązaniem jest zaznaczenie opcji "Akceptuj poczte z zewnetrznego przekierowania" na koncie docelowym (czyli na yyyyyyy@post.pl). Sugeruję jednak skorzystać z pierwszego rozwiązania.

    Podobną odpowiedź powinieneś otrzymać w ramach wątku: #XLZA-39846-291.

    Póki co ustawiam temat jako rozwiązany, jeśli masz wątpliwości, proszę daj znać tu na forum.
     

Poleć forum znajomym