1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Kopia poczty wysyłanej i odbieranej za pośrednictwem konta pocztowego.

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika robelit, 26 Styczeń 2016.

  1. profimedia

    profimedia Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Witam w dyskusji i popieram włączenie przez home.pl możliwości przekierowania poczty wychodzącej przez serwer SMTP na jakiś zdefiniowany adres.

    Ze względu na specyfikę działalności firmy także potrzebujemy archiwizować całą korespondencję przychodzącą (to można zrobić ustawiając przekierowanie na każdym z kont na inny adres np. rejestr@domena.pl) oraz cała korespondencję wychodzącą (teraz robimy to przez odpowiednią regułę w MS Outlook, która dopisuje dodatkowego odbiorcę typu rejestr@domena.pl w polu DW, ale tu pojawia się problem gdy pracownik wyśle wiadomość z innego urządzenia czy przez www). Resztę przejmuje już aplikacja, która pobiera wiadomości z tej skrzynki i archiwizuje je w bazie danych.

    Co do zarzutów o ochronę prywatności to chciałem przypomnieć, że pracodawca ma jak najbardziej prawo do czytania korespondencji ze skrzynek służbowych po odpowiednim określeniu tego np. w regulaminie pracy czy polityce bezpieczeństwa. A chyba większość klientów home.pl stanowią przedsiębiorcy:

     
  2. robelit

    robelit Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    1
    Tak, pracownicy są poinformowani o zakresie i celu i sposobie archiwizacji danych. Podkreślam raz jeszcze - zadanie polega na utworzeniu Backup'u, nie narzędzia inwigilacji.
     

Poleć forum znajomym