1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

koszt dostawy na karcie produktu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika pavali, 10 Czerwiec 2016.

  1. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Witam, temat wałkowany w innym wątku lecz nie znalazłem odpowiedzi w ciągu dalszym
    Chcę uzyskać odpowiedz w jaki sposób mogę dodać informacje dot. kosztu wysyłki danego produktu, którym klient się interesuję i widzi cenę po czym dodaje do koszyka i okazuję się, że do ceny trzeba dodać koszt przesyłki....o dziwo.
    Aby zaskoczyć klienta ( tak jak jest od dawna w innych konkurencyjnych platformach ) chce także mieć możliwość pokazania klientowi, że ten produkt X kosztuję Y a koszt przesyłki to Z.

    Przedłużyłem umowę z Click Shop chociaż długo się zastanawiałem bo taka opisana wyżej opcja to podstawowa informacja sklepów internetowych oprócz cen ( moim zdaniem oczywiście )

    pozdrawiam i życzę ciepłego weekendu :)
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pisząc prywatnie, kluczowym elementem, wg. trendów i raportów e-commerce, pozostaje niezmiennie cena produktu ale i jego jakość i obsługa sklepu. Rozumiem tok myślenia dot. prezentacji kosztów itp. ale nie wydaje mi się, aby prezentacja tylu elementów na raz przyniosła wymierne korzyści. Szczególnie, że wydaje się o wiele prostszym, zachęcić klienta do zakupu produktu bazowego + dodatki (zmniejszenie kosztów dostawy poprzez zwiększenie ilości produktów czy też dodatkowe bonusy wynikające z zakupu większej ilości produktów). A jak wiadomo koszty szybko mogą ulec zmianie.

    W tym temacie, od czasu ostatniego tego samego wątku, nic się nie zmieniło. Click Shop nie oferuje takiego rozwiązania w chwili obecnej (domykana jest aktualizacja sklepu, postaram się dotrzeć do listy modyfikacji). Nie wykluczone że będzie to dostępne dalej. Rozwiązanie o którym mowa wdrożył jeden ze sklepów (obecny na forum). My (home.pl) ze swojej strony nie mamy takiego gotowca aby udostępnić, dlatego wydaje się najprostszym rozwiązaniem skorzystać po prostu z pomocy agencji.

    Wiem, że ta odpowiedź nie wnosi niczego nowego, dlatego ponawiam sugestię o kontakt z właścicielem sklepu lub z firmą/osobą która modyfikację przygotowała dla nich:

    https://forum.home.pl/threads/koszt-wysylki-na-karcie-produktu.862/page-2
     

Poleć forum znajomym