1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Logi dla produktów

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika doohoo, 8 Sierpień 2017.

  1. doohoo

    doohoo Użytkownik

    Wiadomości:
    56
    Docenione treści:
    1
    Witam.
    W edycji towaru jest informacja o ostatniej zmianie w danym towarze. Klikając więcej z historii widzę tylko ostatni log. Gdzie mogę prześledzić logi dla danego towaru.
    Pytam bo mam taki problem, że czasem produkt będący w promocji zostaje kupiony przez klienta w cenie bez promocji. Przyłapałem moją stronę na tym że przez jakiś czas produkt posiada tą samą cenę promocyjną co normalną a za jakiś czas się to samo zmieni na prawidłowe w promocji - najczęściej po zakupie przez klienta. Produkt jest w ważnych promocjach.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 085
    Docenione treści:
    301
    Powinieneś mieć włączone logowanie wszystkich operacji przez danego użytkownika/administratora w opcji menu: Konfiguracja -> Administracja, system -> zakładka Administratorzy -> przejdź do edycji konta admin -> następnie przy opcji: "Loguj działania administratora" wybierz: "Loguj wszystkie akcje".

    W logach danego użytkownika zapisywane są wszystkie zmiany jakich dokonywał w sklepie i po ID obiektu/produktu możesz odszukać wskazany produkt i sprawdzić historię zmian.
     

Poleć forum znajomym