1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Możliwośc zmiany hasła do poczty własny "panel"

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika Kwasza, 28 Luty 2018.

  1. Kwasza

    Kwasza Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam

    Chciałbym dać użytkownikom możliwość samodzielnej zmiany hasła do poczty. Korzystamy z Business Cloud Starter i wielu domen zewnętrznych. Jako webmail każemu klientowi daje RainLoop`a.
    Chodzi o to że nie chce aby moi klienci wiedzieli że korzystają z infrastruktury home.pl
    Dlatego chciałbym zrobić własny panel gdzie użytkownik mógłby zmienić hasło do poczty. czy na Business Cloud Starter jest możliwość dostania się bezpośrednio do "miejsca" gdzie przechowywane są hasła do kont pocztowych.

    Jakaś sugestia?
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    > Jakaś sugestia?

    by dać sobie spokój.
    Serio - Ci którzy będą chcieli wiedzieć to się dowiedzą, że trzymasz ich na Home.pl.
    Ci, których to nie interesuje nie będą wnikali gdzie to jest - grunt by działało.
    Boisz się, że kliencie powiedzą Ci, że za dużo z nich ściągasz?

    Kiedyś też na to zwracałem uwagę. Kiedyś można było spersonalizować taki Panel.

    Pewnie Home.pl nie będzie chciało zrobić rzeczy o które prosisz. Problem Twój (i kilka innych) dało by się rozwiązać, gdyby Home.pl wystawił API (o które proszone było kilka razy), dające możliwość podglądu czy zmiany pewnych rzeczy.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Nie, dostęp do haseł nie będzie możliwy. Jeśli świadczysz usługi w sposób w który wymaga takiej ingerencji --> homecloud.pl

    Co do pomysłow na zmianę hasła: dodanie własnego przycisku do formularza który docelowo kieruje wiadomość do administratora, który zmienia hasła. Użytkownik może zmienić hasło samemu, np. logując się na poczta.home.pl (o ile zna obecne hasło). Jeśli nie zna hasła, robisz mu ręczny reset losowymi znakami i niech sobie sam zmieni je.

    Generalnie użytkownik ma milion możliwości sprawdzenia gdzie znajduje się jego poczta i o ile nie używasz własnego webmaila z jakiś konkretnych powodów (specjalna funkcja) to uważam że ograniczasz możliwości użytkowników w temacie korzystania w ogóle z webmaila, np. poczta.home.pl
     

Poleć forum znajomym