1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE MS Exchange Online + Pakiet Office 365 - synchronizacja jednej skrzynki na wielu urządzeniach

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika ITD_Lodz, 29 Styczeń 2018.

  1. ITD_Lodz

    ITD_Lodz Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie,

    Zastanawiam się nad zakupem jednej licencji MS Exchange do użytku firmowego. Ma to być skrzynka, do której dostęp będzie miało kilka osób, ale za pośrednictwem różnych stanowisk wyposażonych w O365. Z tego tytułu mam kilka pytań:

    1. Synchronizacja skrzynki. Outlook posiada taką funkcję, jak "Kategorie". Umożliwia ona barwne oznaczenie wiadomości i przypisane jej do danej kategorii. W moim przypadku będą to imiona pracowników, którzy będą zajmowali się danym zamówieniem/zapytaniem od klienta. Czy jeśli pracownik A oznaczy swojego maila kategorią "A" z kolorem zielonym, to ta sama kategoria pojawi się u innych pracowników, na ich Outlookach? Z doświadczenia wiem, że coś takiego powinno się zadziać, jednak nie wiem, jak wygląda to od strony home.pl - do tej pory używałem usługi wykupionej bezpośrednio w Microsoft i taka funkcjonalność jak najbardziej działała.

    2. Pakiet Office365 - potrzebuję 7 licencji o365 do instalacji na 7 komputerach PC. U Was w ofercie widnieje jedynie opcja 1 licencja = 5 stanowisk. W jaki sposób mogę rozszerzyć usługę o dwa kolejne stanowiska i jaki byłby to roczny koszt?

    3. Interfejs WebMail. Czy jest to interfejs dostarczany przez home.pl czy może jest to klasyczne, Microsoftowe OWA (Outlook Web Mail)?

    4. Mam już u Państwa wiele usług, w tym właśnie obsługę poczty, domen i hostingu. Jak wygląda kwestia ewentualnego podpięcia wyłącznie jednej skrzynki pod Exchange, a reszta byłaby "po staremu"? Chodzi o to, że muszę mieć jeszcze jakiś czas aktywne wszystkie pozostałe maile, by móc powiadomić klientów o zmianie adresu - ustawić przekierowanie wiadomości na nową skrzynkę + ustawić na nich autoresponder.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @ITD_Lodz przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.

    1. Jeśli skrzynka skonfigurowana jest po Exchange, to cała zawartość Outlooka, np. wszystkie kategorie, flagi monitujące czy poczta będą dostępne na każdym urządzeniu i zawsze będą wyglądać tak samo. Jeden do jednego.

    2. Każda nowa licencja, kosztuje odpowiednio 375 zł netto (dla Office 365 Business) lub 448 zł netto (dla licencji Office 365 Business Premium). Posiada Pan już licencje Office 365 Business, więc rozszerzenie licencji do 7 sztuk będzie kosztowało: 1846,88 zł netto. Licencje te będą ważne do końca ważności już posiadanych licencji (z uwagi na to, że jest to tzw. rozszerzenie zamówienia). Jedna licencja może być stosowana w pracy przez jednego użytkownika na np. jego pięciu urządzeniach (komputery i inne).

    3. W przypadku produktu Microsoft jest to ich standardowy interfejs (OWA).

    4. Jeżeli chciałby Pan przenieść zawartość jedynie jednej skrzynki w konkretnej domenie, a pozostałe zachować na serwerze w home.pl, wymagana będzie tzw. konfiguracja hybrydowa. Może Pan to wykonać we własnym zakresie lub możemy wykonać to dla Pana odpłatnie. Koszt takiej operacji to 249 zł netto. W ramach tej opłaty realizujemy konfigurację hybrydową do 5 kont email.

    W przypadku pojawienia się wątpliwości, możemy się skontaktować z Panem telefonicznie lub mailowo. Póki co ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym