1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Nie dzałająca aplikacja importu wariantów (zgłoszenie CSMNT-2015)

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika istyllovepl, 15 Grudzień 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Dzień Dobry
    Ponad miesiąc temu mój informatyk zgłosił problem z importem wariantów produktów. Raz to działa raz nie, i nie ma znaczenia czy to jest aktualizacja czy dopisanie nowych pozycji do artykułu bez wariantów. Albo wywala się z błędami, których opis jest co najmniej dziwny (program twierdzi że znalazł wariant o importowanym kodzie ale jest on nie prawidłowy, chociaż jest on dokładnie taki sam jaki był w poprzednim imporcie), albo nie pokazuje żadnych błędów, w edycji produktu pokazuje prawidłową ilość wariantów, ale już w szczegółach jest tylko typ wariantów, ale zakładka z wariantami jest pusta i na stronie sklepu też ich nie ma). MIESIĄC CZASU nikt nic z tym nie zrobił, a co informatyk zadzwoni na infolinie, dostaje odpowiedz że problem jest w trakcie diagnozowania, 13 grudnia wysłaliśmy maila z prośbą o informację co się dzieje w temacie, dzisiaj jest 15 ZERO odzewu. Ja jestem cierpliwą osobą, ale to już jest PRZESADA!!!!!!! Co Wy za informatyków zatrudniacie skoro nie mogą znaleźć błędu przez ponad miesiąc czasu !!!! Skoro dajecie jakąś funkcjonalność to oczekuję że będzie ona działała prawidłowo i to nie jest tylko moje zdania, ale chyba większości użytkowników tego forum.
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    ja wiem tylko jedno, plik importu musi być wręcz doskonały, czasami jedna spacja za dużo powoduje problemy, co w przypadku wielu znaków nie powinno mieć miejsca. Ja czyszczę plik automatem ze wszystkich dziwnych znaków, potem ręcznie poprawiam, a i tak czasami pominę jakąś rzecz która zgłasza błąd
     
  3. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Plik tworzony jest automatem, przez program, więc kody wariantów, są identyczne za każdym razem, wycinam wszystkie spacje, ręcznie nie ma czego usuwać, sprawdzałem zbiór sprawdzałem ręcznie i nie ma się czego przyczepić.
    Najlepsze jest to że ten samego pliku nie da się zaimportować dwa razy.
     
  4. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    @TheL dałbyś radę sprawdzić co tu jest źle:
    5958;5958#ecru#75A;Kolor-Rozmiar;select | Kolor | ecru;select | Rozmiar | 75a;;10;0.2;0;0;64.01;1;0
    dostaje taki błąd:
    {"error":"invalid_request","error_description":"Field 'code' is not valid: A record matching '5958#ecru#75A' was found"} #0 /home/bulk/bulk.dashboarddc.com/src/AppBundle/Worker/ImportWorker.php(209): AppBundle\Services\OptionsService->processData(Object(D

    będę bardzo wdzięczny za pomoc bo ręczna aktualizacja nie wchodzi w grę
     
  5. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    @TheL nie musisz już tego sprawdzać.
    Ja nie wiem jak to nazwać, KPINA, TOTALNA IGNORANCJA programistów, którzy pisali tą aplikację?!!!!
    Ja szukam błędów u siebie, co może być nie tak w pliku, a okazuje się ze plik jest OK i nie on jest problemem tylko podejście programistów do pisania aplikacji!!! Jak można opisać błąd, który tak naprawdę nie jest błędem, co najwyżej można to uznać za ostrzeżenie, "Field 'code' is not valid: w przypadku gdy w wariancie nic się nie zmieniło. W tym przypadku aplikacja powinna zignorować ten rekord i przejść do następnego bez generowania jakiegokolwiek komunikatu, bo nikomu do niczego nie jest on potrzebny, no na upartego można dać info:
    "rekord <kod_wariantu> nie zaktualizowany nic się nie zmieniło"

    ---edit---
    No i najlepsze że sprawdzenie takiej pierdoły trwa od TRZECH miesięcy. Podobnie im zajęło gdy mieliśmy problem z wydajnością strony, twierdzili że mamy za dużo pozycji i najlepiej jak przejdziemy na dedyka, bo strona z ok 800 pozycjami ładowała się 20-30 sekund albo wcale i wirtualka się nie wyrabia!!! Jak w końcu właścicielka się zjeżyła i sama zadzwoniła na infolinię i dosłownie zje.....ła konsultanta to na drugi dzień znalazło się rozwiązanie. Okazało się że trzeba w opcjach przeglądania wyłączyć zliczanie produktów, które masakrycznie spowalnia działanie strony.
     
    Ostatnia modyfikacja: 3 Styczeń 2018
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @istyllovepl przepraszamy za długi czas realizacji. Aplikacja już funkcjonuje poprawnie.
     
  7. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    @LukaszC no nie do końca działa prawidłowo, bo dzisiaj jakieś 30 min temu wczytywałem wariant gdzie zmieniła się ilość na zero i aktywność na nieaktywny i nie wczytał tego i wywalił błąd, zaraz skończą mi się wczytywać zmiany na około 2000 wariantów i zobaczymy czy będą błędy
     
    Ostatnia modyfikacja: 4 Styczeń 2018
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @istyllovepl jak się pojawią błędy proszę wyślij mi je w wiadomości prywatnej.
     
  9. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    OMG teraz wcale nie działa, nie można wejść tylko kręci kółkiem i nic więcej :((
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @istyllovepl działamy nad przywróceniem funkcjonalności aplikacji w Twoim sklepie.
     
  11. istyllovepl

    istyllovepl Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    @LukaszC Nie wiem czy w weekend wgraliście nową wersję apki czy przywróciliście starą, ale nadal dostaje te błędy co wcześniej.
    Gorzej że część wariantów jest wgrana a tak jakby ich nie było.
    Wygląda to tak:
    To jest lista artykułów i wariantów, gdzie widać że wariant jest wgrany:
    warianty1.jpg
    a to co widać po wejściu w warianty na produkcie:
    warianty2.jpg
    takich artykułów jest dość sporo, teraz pytanie czy możecie sprawdzić dlaczego tak jest i czy możecie podpiąć grupę wariantów pod artykuł, nie usuwając wariantów. Bo robienie tego ręcznie to jakiś obłęd. Tak się dzieje gdy artykuł nie ma wariantów i są wgrywane nowe, co ciekawe gdy ustawię na artykule przed wgraniem wariantów grupę. to warianty wgrają się prawidłowo.
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @istyllovepl przekazałem informację do zespołu eCommerce aby wyjaśnić ten temat możliwie najszybciej. Dalsza dyskusja dobrze by było aby odbywała się w wiadomości PW z @LukaszC ze względu na to że dotyczy to indywidualnego problemu ze sklepem i zgodnie z ideą forum, inni użytkownicy forum nie pomogą w tym zagadnieniu.
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Jeśli ktoś zaobserwował podobne działanie aplikacji do importu wariantów, zapraszamy do bezpośredniego kontaku na PW wskazując adres sklepu internetowego lub do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Podczas połączenia telefonicznego proszę wybrać odpowiedni typ usługi aby połączyć się z zespołem eCommerce.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym