Na stronie macie reklamę Wspieramy Cię całodobowo przez 365 dni w roku Nasza ceniona i wykwalifikowana kadra jest gotowa do pomocy I odpowiedź z supportu Subject: Re: [#SCBF-52554-684] [pocztabmg] Brak dostepu do pomocy technicznej [www-p42] Dzień dobry, świadczymy wsparcie za zakresu doradztwa w sprawach techniczny nie jesteśmy zobligowania do rozwiązywania wszystkich Państwa problemów wynikających z używania naszych usług 24/h na dobę. W tym przypadku polecamy zatrudnić Informatyka, który odpłatnie nawet w święta będzie do Państwa dyspozycji. Nad stanem serwerów czuwają administratorzy dyżurni, którzy na bieżąco dbają o funkcjonowanie serwerów, więc nawet w okresie świątecznym ktoś dbał o poprawne funkcjonowanie Państwa usług. W regulaminie Home.pl nie ma żadnej informacji że nie możemy wyłączyć wsparcia świadczonego telefoniczne, z racji świąt czas ten został ograniczony zgodnie z informacją przedstawioną podczas połączenie telefonicznego. Jeżeli nie jest Pan zadowolony ze świadczonej usługi Pomocy Premium można oczywiście z niej zrezygnować. Dodam, że problem dotyczył, źle działających filtrów anytyspamowych - wszystko lądowało w spamie Ale może jakiś głupi uwierzy reklamie
No ale czego się spodziewasz? Wysyłasz jakiś wyrywek rozmowy, w którym Helpdesk Ci odpowiada rzeczowo, że to, że są czyni cały czas nie znaczy, że rozwiążą każdy problem. A dwa: źle działały, bo Ci je celowo poprzestawiali czy wiadomości były oznaczane jako spam? Rzuć więcej info bo, chcesz byśmy ukamieniowali Home na podstawie twojego jednego cytatu? To za mało.
Nie przeczytałeś uważnie. Wspieramy Cię całodobowo przez 365 dni w roku - taka reklama jest na stronie głównej. W święta był wyłączony support I jak przyszło co do czego to otrzymałem odpowiedź z supportu "świadczymy wsparcie za zakresu doradztwa w sprawach techniczny nie jesteśmy zobligowania do rozwiązywania wszystkich Państwa problemów wynikających z używania naszych usług 24/h na dobę." Czyli drogi kliencie 365 dni w roku to tylko reklama a w rzeczywstości możemy Cie olać na kilka dni i wyłączyć support
To przeczytaj slogan, który sam cytujesz: Nie napisali, że będą odbierać telefony 24h/dobę. Wspierają Nas poprzez m. in. dyżury adminów.