1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Nie można połączyć już złączonych zamówień. Dlaczego?

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika papux, 19 Listopad 2016.

  1. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Witam.
    Problem łączenia zamówień trapi mnie w clickshopie odkąd zaczołem korzystać z integracji Allegro.

    Zakładając że klient kupił u mnie 10 rzeczy na allegro.
    Po pobraniu
    Łącze je w jedno zamówienie w clickshop co by to nie było bałaganu ;)
    za 2h klient się namyślił i dokupił kolejne 3 rzeczy na Allegro.
    Clickshop je pobrał.
    I teraz jak mam dołączyć te 3 produkty do zamówienia które już złączyłem?

    Clickshop wywala komunikat "Nie można połączyć zamówień już złączonych"
    Dlaczego taka blokada?

    Prosił bym o udostępnienie takiej opcji.
    Dla nas sprzedawców wklepywanie ręcznie zamówień nie jest żadną przyjemnością szczególnie kiedy w kolejce czeka ich kilkanaście.

    Pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-975

    Integracja z Allegro często pojawia się na tapecie, ze względu na specyfikę samego mechanizmy Allegro, jego możliwości a możliwości API po którym następuje połączenie. Nie wiem skąd takie ograniczenie, ale jeśli jest to do wyprowadzenia po naszej stronie (a więc nie jest to ograniczenie Allegro i jego API) to nie powinno być problemu z aktualizacją tego. Zgłosiłem jako pytanie (z prośbą o komentarz dla Ciebie) oraz jako sugestię (do aktualizacji). Dam znać gdy się czegoś dowiem.
     

Poleć forum znajomym