1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Niewidoczny mail na przy logowaniu przez poczta.home.pl

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika konradbt, 8 Grudzień 2017.

  1. konradbt

    konradbt Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    dzień dobry,

    Mam dziwny problem z mailami nadawanymi z jednego konkretnego adresu - akurat b. istotnymi dla mnie. Problem polega na tym, że przy otwieraniu poczty przez program pocztowy - Thunderbird wszystko jest ok. Natomiast przy logowaniu przez serwer poczta.home.pl - zarówno na komputerze, jak i w wersji mobilnej dany mail znika - jest niewidoczny - tak, jakby go w ogóle nie było.

    - NIE jest to kwestia ściągnięcia mail na dysk komputera przez program pocztowy. Pocztę na Thunderbirdzie sczytuję przez serwer IMAP (port 993).

    - nie jest to kwestia przeniesienie wiadomości do Spamu lub innego folderu.

    Będąc zalogowanym na serwerze poczta.home.pl i mając otwartego Thunderbirda nawet w tym samym czasie widzę wszystkie wcześniejsze wiadomości (od innych nadawców), wszystkie późniejsze (od innych nadawców), a tej jednej nie widzę. Tzn. nie tyle jednej, co wszystkich maili z danego adresu.

    Jakieś znaczenie może mieć fakt, że mail, o którym mówimy jest wysyłany automatycznie przez system do obsługi produkcji.

    Nadawcy wiadomości mówią, że pierwszy raz mają do czynienia z czymś takim, inni nie zgłaszali problemów. Wiecie może o co chodzi?


    Pozdrawiam,
    Konrad
     
  2. syco

    syco Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Mamy chyba podobny problem. Możesz zerknąć na tematy tych niewidocznych wiadomości? Czy nie mają przypadkiem jakiegoś dwukropka, średnika czy slasha? Osobiście obstawiam dwukropek, bo w jakimś innym starym wątku ktoś się też z tym kopał.
     
  3. konradbt

    konradbt Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Niestety - żadnego z tych znaków nie ma w temacie wiadomości
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Aby uprościć temat, podajcie mi na PW: adres e-mail odbiorcy, adres e-mail nadawcy, datę i godzinę.
    Na ile będę mógł to sprawdzić bez autoryzacji, sprawdzę, jeśli nie, przerzucę Was na formularz kontaktowy i zgłosicie to na BOK. @konradbt @syco
     
    konradbt lubi to.
  5. konradbt

    konradbt Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    Dzięki za pomoc. Teraz już widać te maile:) Myślałem, że to dzięki wyczyszczeniu historii w przeglądarce, ale przy zalogowaniu się na innym urządzeniu bez czyszczenia cache'a też się pojawiły. Najważniejsze, że są widoczne;)
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Panowie, podesłałem do Was odpowiedzi w PW. Sprawdźcie proszę i odpiszcie.
     
  7. konradbt

    konradbt Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    odpowiedź powyżej :)
     
  8. syco

    syco Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Wygląda na to, że wszystko jest już ok.
     

Poleć forum znajomym