dzień dobry, Mam dziwny problem z mailami nadawanymi z jednego konkretnego adresu - akurat b. istotnymi dla mnie. Problem polega na tym, że przy otwieraniu poczty przez program pocztowy - Thunderbird wszystko jest ok. Natomiast przy logowaniu przez serwer poczta.home.pl - zarówno na komputerze, jak i w wersji mobilnej dany mail znika - jest niewidoczny - tak, jakby go w ogóle nie było. - NIE jest to kwestia ściągnięcia mail na dysk komputera przez program pocztowy. Pocztę na Thunderbirdzie sczytuję przez serwer IMAP (port 993). - nie jest to kwestia przeniesienie wiadomości do Spamu lub innego folderu. Będąc zalogowanym na serwerze poczta.home.pl i mając otwartego Thunderbirda nawet w tym samym czasie widzę wszystkie wcześniejsze wiadomości (od innych nadawców), wszystkie późniejsze (od innych nadawców), a tej jednej nie widzę. Tzn. nie tyle jednej, co wszystkich maili z danego adresu. Jakieś znaczenie może mieć fakt, że mail, o którym mówimy jest wysyłany automatycznie przez system do obsługi produkcji. Nadawcy wiadomości mówią, że pierwszy raz mają do czynienia z czymś takim, inni nie zgłaszali problemów. Wiecie może o co chodzi? Pozdrawiam, Konrad
Mamy chyba podobny problem. Możesz zerknąć na tematy tych niewidocznych wiadomości? Czy nie mają przypadkiem jakiegoś dwukropka, średnika czy slasha? Osobiście obstawiam dwukropek, bo w jakimś innym starym wątku ktoś się też z tym kopał.
Aby uprościć temat, podajcie mi na PW: adres e-mail odbiorcy, adres e-mail nadawcy, datę i godzinę. Na ile będę mógł to sprawdzić bez autoryzacji, sprawdzę, jeśli nie, przerzucę Was na formularz kontaktowy i zgłosicie to na BOK. @konradbt @syco
Dzięki za pomoc. Teraz już widać te maile Myślałem, że to dzięki wyczyszczeniu historii w przeglądarce, ale przy zalogowaniu się na innym urządzeniu bez czyszczenia cache'a też się pojawiły. Najważniejsze, że są widoczne