nadal brak jest możliwości wklikania adresu odbiorcy jednym kliknieciem jak było w starej poczcie trzeba albo cały adres wklepac albo kopiuj wklej to nie jest ułatwienie o pasku żałobym juz było porazka mam od lat nastu zdaje sie konto tu ale kończy sie za 100 dni i to ostatnie moje dni na home jeden wielki niewypał nowa poczta...niestety
jeszcze przewijanie poczty w nieskończoność że trafić na to czego sie szuka w starej była str1,2,3 itd a tu jade jade i........ no i zdecydowanie wolniej działa
tak zdecydowanie tak kiedys problem ze spamami miałam wspolnymi siłami z doradcami home udało sie problem z czasem rozwiązac natomiast w tej chwili wiecej niedogodnosci niz dogodnosci jest w nowej poczcie nie bede opłacała kolejnego abonamentu przykro mi
Czy poza zmianą Nowej Poczty na Jeszcze Nowszą Pocztę lub Starą Pocztę, możemy zrobić Twoim zdaniem coś, co przekona Cię do zostania z nami? Elementy które poruszyłaś, np. związane z przewijaniem, z tego co kojarzę można rozwiązać małą modyfikacją w przeglądarce. Mamy na to post na forum, poszukam go. Pamiętaj proszę, że nowe systemy (nie tylko nasz ale i inne dostępne w sieci, w formie klientów webowych) to narzędzia, nastawione na pracę także mobilną. Czy przeglądając strony WWW, czy pocztę, coraz częściej będziemy spotykali się z podobną sytuacją ograniczania wczytywanych treści, celem zmniejszenia transferu danych i przyśpieszenia ładowania. Do tego mamy rozwój jednej platformy, RWD/uniwersalnej, dopasowanej do potrzeb użytkowników każdego rodzaju sprzętu. Tym tropem podąża sieć i tu akurat jest to globalny trend, nie wymysł grupki programistów. Warto o tym pamiętać, bo wiele rozwiązań jest od lat z powodzeniem uruchomionych już w takich systemach jak webowy Gmail, Outlook czy wersje stacjonarne, np. Outlook, Office 365 itp. Jeśli porównywać Nową Pocztę do starej poczty (a nawet i każdego innego klienta poczty, który mógłby zastąpić starą pocztę) to uwierz mi, jako osobie której zawodowym zadaniem jest sprawdzać te systemu, okazało by się że efekt jest bardzo zbliżony. Te systemu niewiele się różnią od siebie, chociaż na pewno posiadają np. funkcjonalności, które wyróżniają je z tłumu. Każda inne. Jeśli chodzi temat wybierania adresów, jest to dla nas priorytet i jest to zgłoszone. Nie wiem czemu nie udało się tego twórcom systemu zaktualizować/wdrożyć wcześniej. Być może w ich odczuciu obecny mechanizm (podpowiedzi lub wybieranie z książki adresowej) jest wystarczający do prowadzenia korespondencji. Ponawiam pytanie, co poza tematem Nowej Poczty, oczekiwaniem na jej kolejną aktualizację, moglibyśmy zrobić dla Ciebie aby przekonać Cię, że kierunek którym podążamy od 18 lat i który zapewnia nam pozycję którą mamy, jest dobry i działa on w oparciu o potrzeby klientów, trendy rynku, sprawdzone i działające rozwiązania?
przywrócić starą ale właśnie czytelność jasność przejrzystość z tłumu was wyróżniała dlatego lat naście temu właśnie na home sie zdecydowałam może lepiej dążyć do doskonałości ale niekoniecznie podazac ślepo za modą STARY INterfejs poczty dla oka zdecydowanie przyjaźniejszy a wygląd jakby nie było jest ważnym czynnikiem przy wyborze poczty nie ma co sie oszukiwać w starej łatwiej sie odnaleźć przejrzyściej jest licznik wiadomości tez bardzo przydany i to wpisywanie adresów niechby po staremu można zrobić poczta musi być wygodna w działaniu wiec nie musi być mega rozbudowana ale poręczna ptaszkuje pierwszą wiadomość w skrzynce odbiorczej po zalogowaniu się co jak dla mnie jest wkurzające i to przewijanie strony żeby dojść do starej 4 str mam 103 dni na decyzję będę bacznie obserwować kiedyś byliście jednymi z nielicznych płatnych dobrych platform no wszystko idzie do przodu podejrzewam że nietrudno bedzie coś innego namierzyć za tę samą kasę ale dzięki za zainteresowanie pozdrawiam znawców z branży
Może czas dodać do autoinstalatora inne webmaile, które klient mógłby sobie zainstalować jednym kliknięciem to by rozwiązało wszystkie problemy z nowym interfacem poczty
@TheL nie przewidujemy takiego kroku. Szczególnie, że każda tego rodzaju aplikacja to szansa na nieautoryzowany dostęp do zasobów serwera... przepraszam, do danych klienta. Nie będziemy temu pomagać. Jeśli użytkownicy chcą skorzystać z innego webmaila niż narzędzie które my udostępniamy, proszę, sam udowodniłeś że jest to możliwe Czasami mniej znaczy lepiej i bezpieczniej.
@TheL nie przewidujemy takiego kroku. Szczególnie, że każda tego rodzaju aplikacja to szansa na nieautoryzowany dostęp do zasobów serwera... przepraszam, do danych klienta. Nie będziemy temu pomagać. Jeśli użytkownicy chcą skorzystać z innego webmaila niż narzędzie które my udostępniamy, proszę, sam udowodniłeś że jest to możliwe Czasem mniej znaczy lepiej. Prywatnie: moim zdaniem nowa poczta wyczerpuje temat nowoczesnego webmaila. Systemu dostępnego online, w przeglądarce, na dowolnym urządzeniu a przy tym działającego dla setek tysięcy użytkowników. W pełni zaspokaja moje potrzeby dot. prowadzenia korespondencji, zbierania kontaktów i planowania czasu. Dzięki integracji z Google mam dostęp do dodatkowych zasobów. Ten system praktycznie niczym nie różni się od systemów, z których korzystają sprawdzone firmy hostingowe. Ale jednak jest inny. Jak każdy. Od dłuższego czasu dla zaspokojenia własnej ciekawości loguję się w różne miejsca i przeglądam różne oprogramowanie... polecam to samo, wybór jest ogromny, tak samo jak liczba elementów którymi systemy różnią się od siebie. Chociaż wszystkie opierają się o to samo założenie: wysyłać, odbierać, przeglądać. Jeśli jednak ktoś uzależnia działanie swojej firmy od tego narzędzia, oczekując więcej, ale jednocześnie chcąc korzystać z bezpłatnych narzędzi, chce prowadzić korespondencję seryjną, masową, itd. to zrobi to, tylko nie wszystko na raz i czasami trochę dookoła. Webmail ma kilka braków, wiem, widzę je. Podzielam zdanie klientów. Ale jaki by system nie pojawił się na miejscu OX, sytuacja była by bardzo podobna. Ponieważ nastąpił ogromny przeskok ze starej poczty na nową. Przeskok który powinien był zostać wykonany kilka lat wcześniej
Oczywiście zgadzam, się, że obecny webmail pozwala w pełni na pracę, jednak jak napisałeś ma pewne braki, dla mnie najważniejszym jest szybkość działania resztę bym nawet odpuścił, ale czasami mnie krew zalewa jak muszę się szybko przelogować na kilka skrzynek Nie używam żadnych klientów desktopowych więc muszę mieć wszystko dostępne na webmailu Do pewnych celów mam oczywiście zainstalowanego innego webmaila. Gdybym finansowo był w stanie to pewnie przeszedłbym z wieloma usługami na VPSa gdzie uruchomiłbym nieco inaczej wszystko, jednak prócz finansów dochodzi do tego jeszcze ogrom pracy jaki należałoby w to włożyć. Mi jeszcze przeszkadza jedna rzecz, że na Unlimited mamy tylko 200 GB poczty. Ja już nawet w firmie kupiłem drugi Unlimited tylko tej samej domeny nie podepnę pod 2 serwery i jest pewien kłopot
Mały offtop do ostatniego zdania: a nie lepiej rozszerzyć Unlimited o PRO lub 2 PRO? Każde PRO to 100 GB na pocztę więcej. TapTap z I5