1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nr zamówienia

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika majsteronline, 30 Grudzień 2016.

  1. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    Cześć,

    zbliża się koniec roku. Chciałabym aby zamówienia, które wpłyną 1 stycznia 2017 r. miały nr 1. Jak to zmienić, abym o północy nie musiała logować się do sklepu?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Kinga
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zamówienia są unikalne, co oznacza że... kolejny numer zamówienia będzie kolejnym... numerem zamówienia :) Nie zmienisz tego, 1 zadziała tylko wtedy kiedy zmieniłabyś wszystkie numery zamówień albo wyzerowała sklep. Zgłoszę temat do opiekuna, ale nie wiem czy do jutra dowiem się cokolwiek.
     
  3. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    można tez przed numerem wprowadzić jakiś wyróżnik by numery zamówień z poprzedniego roku się nie dublowały ...
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @majsteronline w opcji menu: KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> ZAKUPY możesz ustawić w polu: "Kolejny numer zamówienia" od jakiej liczby mają być naliczane kolejne zamówienia składane w sklepie. Jeśli zmieniłabyś to 1 stycznia, to od 1 stycznia numery zamówienia by się zresetowały i od początku naliczały się od cyfry 1.

    Więcej informacji: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-sprzedaz-zakupy/
     
  5. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    @Mariusz próbowałam, u mnie ciągle był komunikat, że jest to możliwe do wykonania. Może to tylko u mnie tak?
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Hm... sugeruję przesłać zapytanie do Biura Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy - aby nasz specjalista od sklepu mógł to zweryfikować bezpośrednio w Twoim sklepie.
     

Poleć forum znajomym