1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Numer klienta premium - gdzie znajdę numer klienta? tajne przez poufne???

Dyskusja w 'Usługi dodatkowe oraz panel administracyjny' rozpoczęta przez użytkownika Balbin, 13 Marzec 2016.

  1. Balbin

    Balbin Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    Drogie home.pl. Bardzo fajnie że wprowadzacie nowe zasady korzystania z infolinii, tylko do jasnej cholery - dlaczego nie da się z niej po ludzku skorzystać? Wprowadziliście wymóg podania numeru klienta. OK. Już parokrotnie wykonałem następującą akcję:
    - logowanie do panelu aby odszukać numer infolinii
    - odszukanie, wybranie numeru
    - otrzymanie komunikatu o konieczności podania numeru klienta
    - DUPA ZBITA - konia z rzędem temu kto w panelu klienta odnajdzie ta zasadniczą informację!!!

    W profilu są wszystkie pozostałe informacje - TYLKO NIE TA, KTÓRA POZWOLIŁABY MI SKORZYSTAĆ Z USŁUGI ZA KTÓRĄ ZAPŁACIŁEM!

    Teraz najlepsze - na infolinii dowiaduję się, że w panelu żadnych zmian się nie przewiduje, bo planujecie odpalić jego nową wersję w... UWAGA: sierpniu!!!

    Czy to jest jakiś ponury żart? Ile czasu kosztuje dodanie tej pierdoły do informacji w profilu - 5 minut pracy informatyka???
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Balbin dziękuję za zwrócenie uwagi na tą kwestię, postaram się wyjaśnić to z kierownikiem produktu. Z tego jednak co wiem, wyświetlanie numeru ID nie było planowane w panelu administracyjnym i przesyłane jest w wiadomości e-mail, pierwszy raz (w przeszłości): wszystkim klientom home.pl, zaraz po wprowadzeniu usługi (aktualizacja pomocy premium) a kolejny raz, zawsze gdy taka usługa zostanie wykupiona.

    Numeru ID powinieneś w takim razie szukać w wiadomości na skrzynce e-mail której adres został podany jako kontaktowy.
    Dodatkowo wspomnę tylko, że numer ID nie jest warunkiem koniecznym do tego aby nastąpiło połączenie. Jest to tylko element identyfikacyjny, nie zwalniający z autoryzacji. Automatyczna identyfikacja klienta następuje w chwili gdy wykonujesz połączenie z numeru telefonu wskazanego w panelu (są tam dwa pola na numer reprezentanta usługi i w te dwa pola możesz wprowadzić swoje numery telefonów). Wykonując z nich połączenie, przejdziesz proces identyfikacji bez konieczności podawania ID. Fakt, że numer ID może przydać się, gdy dzwonisz z innego numer, a posiadasz wspomnianą Pomoc Premium.

    Wyciąganie pewnych informacji do panelu administracyjnego nie jest trudnym zadaniem, ale w chwili gdy mówimy o koncie klienta, którego dane są zabezpieczone, każda taka zmiana zamienia się w dłuższy i bardziej skomplikowany proces. Oczywiście to tylko informacja " z grubsza", bo nie podlega dyskusji, że taki drobiazg wiele by zmienił. W tym temacie postaram się zwrócić na to uwagę osób odpowiedzialnych za usługę.

    Jeśli będziesz miał problem z odszukaniem numeru ID na poczcie, podeślij zgłoszenie przez panel administracyjny i podaj mi jego numer np. w wiadomości prywatnej.
     

Poleć forum znajomym