1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Odzyskanie maili z poczty

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika lolek, 21 Czerwiec 2018.

  1. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Witam!
    Wczoraj (20.06.2018) przenosiłem pocztę z home.pl do Microsoft Exchange Lite.
    Niestety podczas przenoszenia przegapiłem jeden folder.
    Czy jest możliwość odzyskania maili z tego folderu.

    Wysłałem zapytanie do pomocy technicznej ale niestety nikt nie odpisał.
    Zazwyczaj odpowiedź była w przeciągu 24h

    Dziwne też jest to że nie dostałem żadnego potwierdzenia zgłoszenia.
    Zawsze po wysłaniu pytania do pomocy otrzymywałem nr zgłoszenia w mailu zwrotnym a tym razem nic

    2 zapytania wysyłałem z formularza po zalogowaniu się na swoje konto

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    Andrzej
     
  2. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    A do skrzynki możesz się zalogować przez stronę poczty? Bo rozumiem, że ta skrzynka jest jeszcze na serwerze?
    Była ustawiona jako We wszystkich domenach czy w tej wybrane (w której zakładam była zmiana konfiguracji)?
     
  3. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Witam!
    Niestety już nie mogę się tam zalogować, skrzynka została usunięta, liczyłem na to że pomoc techniczna może to odzyska z backupa ale się nie odzywają.

    Skopiowałem wszystkie foldery, skasowałem konta, podpoiłem domenę do Microsoft Exchange Lite, utworzyłem konta na nowe i przeniosłem wszystkie maile do nowej poczty.
    Nie jest to zbyt profesjonalny sposób ale zadziałał - gdybym tylko nie pominął jednego folderu ;(

    Wiesz może na jakiej zasadzie działają teraz zgłoszenia do pomocy technicznej ?
    Bo nie otrzymałem żadnego potwierdzenia mojego zgłosza
     
  4. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    W starej wersji Panelu był rejestr zgłoszeń (Centrum Pomocy > Wiadomości i komunikaty) i można było znaleźć ID zgłoszenia.
    W nowym Panelu tego nie widzę..

    Jakiś backup powinien jeszcze być po stronie home.pl, ale jeśli nie dostałeś jeszcze żadnej odpowiedzi, sugeruję kontakt z infolinią lub przez czata - niech poszukają zgłoszenia.
     
  5. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    No dokładnie, zawsze był email z nr zgłoszenia i cała korespondencja była w panelu.
    Poczekam do jutra i jak się nikt nie odezwie to zadzwonię

    Czyli iskierka nadziei istnieje ;)
     
  6. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    I jak się skończyło?
     
  7. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Witam!
    Dane zostały odzyskane z backupu przez pomoc techniczną.
    Zadzwoniłem powiedziałem co zrobiłem i knsultatn zlecił dla mnie taka usługę (koszt 50zł +VAT)
    12h później wszystkie maile były zpowrotem.
    Niestety za błędy trza placić, drugim razem 5 razy sprawdzę zanim kliknę ''usuń''

    Sprawa druga - niestety z jakiegos powodu starciłem kontakt mailowy z home.pl poprzez panel. Muszę niestety zadzwonić raz jeszcze i to zgłosić
     
    casar lubi to.

Poleć forum znajomym