Witam! Wczoraj (20.06.2018) przenosiłem pocztę z home.pl do Microsoft Exchange Lite. Niestety podczas przenoszenia przegapiłem jeden folder. Czy jest możliwość odzyskania maili z tego folderu. Wysłałem zapytanie do pomocy technicznej ale niestety nikt nie odpisał. Zazwyczaj odpowiedź była w przeciągu 24h Dziwne też jest to że nie dostałem żadnego potwierdzenia zgłoszenia. Zawsze po wysłaniu pytania do pomocy otrzymywałem nr zgłoszenia w mailu zwrotnym a tym razem nic 2 zapytania wysyłałem z formularza po zalogowaniu się na swoje konto Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Andrzej
A do skrzynki możesz się zalogować przez stronę poczty? Bo rozumiem, że ta skrzynka jest jeszcze na serwerze? Była ustawiona jako We wszystkich domenach czy w tej wybrane (w której zakładam była zmiana konfiguracji)?
Witam! Niestety już nie mogę się tam zalogować, skrzynka została usunięta, liczyłem na to że pomoc techniczna może to odzyska z backupa ale się nie odzywają. Skopiowałem wszystkie foldery, skasowałem konta, podpoiłem domenę do Microsoft Exchange Lite, utworzyłem konta na nowe i przeniosłem wszystkie maile do nowej poczty. Nie jest to zbyt profesjonalny sposób ale zadziałał - gdybym tylko nie pominął jednego folderu ;( Wiesz może na jakiej zasadzie działają teraz zgłoszenia do pomocy technicznej ? Bo nie otrzymałem żadnego potwierdzenia mojego zgłosza
W starej wersji Panelu był rejestr zgłoszeń (Centrum Pomocy > Wiadomości i komunikaty) i można było znaleźć ID zgłoszenia. W nowym Panelu tego nie widzę.. Jakiś backup powinien jeszcze być po stronie home.pl, ale jeśli nie dostałeś jeszcze żadnej odpowiedzi, sugeruję kontakt z infolinią lub przez czata - niech poszukają zgłoszenia.
No dokładnie, zawsze był email z nr zgłoszenia i cała korespondencja była w panelu. Poczekam do jutra i jak się nikt nie odezwie to zadzwonię Czyli iskierka nadziei istnieje
Witam! Dane zostały odzyskane z backupu przez pomoc techniczną. Zadzwoniłem powiedziałem co zrobiłem i knsultatn zlecił dla mnie taka usługę (koszt 50zł +VAT) 12h później wszystkie maile były zpowrotem. Niestety za błędy trza placić, drugim razem 5 razy sprawdzę zanim kliknę ''usuń'' Sprawa druga - niestety z jakiegos powodu starciłem kontakt mailowy z home.pl poprzez panel. Muszę niestety zadzwonić raz jeszcze i to zgłosić