1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Ograniczenie stref dostaw

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Platforma-zakupow.pl, 17 Marzec 2016.

  1. Platforma-zakupow.pl

    Platforma-zakupow.pl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Potrzebuję na razie ograniczyć strefy dostaw tylko do Polski.
    W Panelu sklepu w dziale Strefy Dostaw mam tylko Polskę, przy składaniu zamówienia w koszyku Klient ma do wyboru listę wszystkich krajów świata - jak sprawić żeby miała tam tylko i wyłącznie Polskę?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Rejestrując się w sklepie (czy też wykonując zakup bez rejestracji) w pierwszej kolejności klient wskazuje swoje dane oraz dane adresowe. Na tym etapie może wybrać dowolny kraj i nie podlega to konfiguracji. Dalszy ciąg składania zamówienia będzie zależny od wprowadzonej konfiguracji, a więc ustawienia aktywnych stref dostawy oraz ich przypisania do poszczególnych form dostaw: Konfiguracja --> Sprzedaż --> Dostawy oraz Strefy dostaw.

    Po dodaniu produktów do koszyka, klient zostanie poproszony o wskazanie kraju dostawy. Jeśli będzie aktywny tylko jeden kraj, automatycznie zostanie on wybrany bez opcji wyboru.

    W kolejnym kroku klient proszony jest o wskazanie danych adresowych, tu jak wspomniałem może wybrać dowolny kraj, ale jeśli wybierze inny niż zadeklarowany w strefach dostaw niż inny domyślnie ustawiony jako jedyny obsługiwany, automatycznie aktywuje mu się kolumna: inny adres wysyłki.

    Są to pola obowiązkowe. Jeśli klient będzie próbował wyłącz opcję Inny adres wysyłki, otrzyma komunikat, że jego kraj nie jest obsługiwany na liście krajów wysyłki towaru. Nie przejdzie do kolejnego kroku realizacji zamówienia.

    Przy poprawnie skonfigurowanej dostawie oraz strefach dostaw, nie ma możliwości, aby klient sklepu dokonał zamówienia towaru i jego wysyłki do kraju, którego nie zadeklarowaliście w ustawieniach dostawy.

    W konfiguracji Stref dostaw, usuń zbędne strefy i edytuj Polskę upewniając się, że na liście jest tylko Polska.
    W ustawieniach wybranych form dostawy, na dole, upewnij się że jest wybrana właściwa strefa dostawy a więc np. Polska.
     

Poleć forum znajomym