Wraz z rozwojem sklepu i pojawianiem się kolejnych produktów postanowiłem umożliwić klientom możliwość filtrowania wyników w sklepie. Nie spodziewałem się, że może to aż tak nie działać jak się spodziewałem. Sprzedaję urządzenia których parametry opisuje się w konkretnych liczbach, jak moc, podciśnienie, przepływ, dB, lata gwarancji itp, generalnie liczby całkowite naturalne (coś jak ceny) Oczywistym było dla mnie, że nie da się filtrować treści według pól tekstowych, ale w życiu nie przewidziałem że pomimo powiedzmy 15 liczbowych parametrów filtracja odbywać się będzie tylko na podstawie tych atrybutów których wartości są predefiniowane w sekcji atrybuty. Nie proszę o wymyślenie specjalnie dla mnie jakiegoś super trudnego i zaawansowanego rozwiązania, wystarczy że oprócz typów: "pole tekstowe", "pole wyvoru - checkbox", "pole wyboru - select" dodacie jeszcze jeden tyo: "pole liczbowe" i ustawicie coś podobnego do filtrowania po cenie. Pomożecie? Pomożemy!
@vonmlody dostaliśmy informację od działu rozwoju aplikację, iż wprowadzenie takiej funkcjonalności nie zostanie wprowadzone.
@vonmlody sądząc po opisie tej wyszukiwarki wydaje mi się, że to co nazywasz nietrudnym rozwiązaniem w rzeczywistości jest nietrudnym rozwiązaniem ale wymagającym indywidualnego podejścia. Tak, jak ma to często miejsce w sklepach budowanych wg. indywidualnych potrzeb. Pomimo że możesz w praktycznie nieograniczony sposób rozwijać eSklep, jest to oprogramowanie oferowane w modelu SaaS. Zastanawiam się jednak na czym polega problem aby faktycznie wykorzystać wspomniane atrybuty, za pomocą których można filtrować wyniki kategorii.