1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Panel zgłoszeń

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika kcieslak, 28 Lipiec 2017.

  1. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Moją sugestią jest panel zgłoszeń.
    Panel w którym moglibyśmy prześledzić zgłoszone do Was problemy/zadania itp drogą mailową, czatową, telefoniczną albo przez formularz zgłoszeniowy.
    Taki panel może pomóc w trakcie całego procesu zgłoszenia oraz może być dowodem na zajęcie się sprawą przez pracownika (np gdy szef w firmie pyta dlaczego to jeszcze nie działa a pracownik na to, że czeka na odpowiedź od home i tutaj jest napisane, że to zgłosił i o której godzinie)
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Czy mam rozumieć że chodzi ci o prowadzenie korespondencji takiej jak w panel.home.pl ? Gdzie wysyłasz zgłoszenie w panelu i w panelu możesz sprawdzić odpowiedź? Tylko że co, rozbudować go można by było czy nawet przydzielić do użytkowników. Potwierdź czy dobrze myślę.
     
  3. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Właściwie to nie wiem dokładnie jak działa to teraz w panel.home.pl. Chodzi mi o to, żeby był częściowy dostęp do waszego panelu helpdeskowego (bo pewnie taki macie) z danymi takimi jak:
    - numer zgłoszenia
    - data zgłoszenia
    - kanał zgłoszenia (telefon, mail, formularz, chat)
    - opis zgłoszenia
    - status zgłoszenia
    Z możliwością kontaktu przez ten panel (np doprecyzowanie zgłoszenia, wrzucenie pliku czy screenshota).
     
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @kcieslak tak jak to jest w obecnym panel.home.pl? O coś takiego chodzi?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zapewne o to właśnie chodzi, ale bardziej rozbudowane np. o dodatkowe zgłoszenia wew. przekazywane przez konsultanta do poszczególnych działów. Wystawiam, w razie wątpliwości wrócimy do tematu i dalszych pytań: QABETA-769

    [​IMG]
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zgłoszenie o numerze: QABETA-769 nie zostało jeszcze dokładnie przeanalizowane, ale sprawdzimy jeszcze możliwość wprowadzenia takiego lub podobnego rozwiązania do śledzenia zgłoszeń.

    Póki co, umożliwiliśmy podgląd statusów waszych zgłoszeń. Pod każdym postem na forum, w którym podajemy numer zgłoszenia (np. QABETA-769) wkleiliśmy dynamicznie generowany obrazek, który odzwierciedla status Waszego zgłoszenia w naszym systemie wewnętrznym.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Póki co zgłoszenie zostało rozwiązane połowicznie - można z panelu wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta, jednak nie ma jeszcze modułu, który wyświetlał by historię korespondencji. Pracujemy nad rozbudową panelu zgłoszeń. Temat jest kontynuowany w zgłoszeniu o numerze: QABETA-769
     

Poleć forum znajomym