Moją sugestią jest panel zgłoszeń. Panel w którym moglibyśmy prześledzić zgłoszone do Was problemy/zadania itp drogą mailową, czatową, telefoniczną albo przez formularz zgłoszeniowy. Taki panel może pomóc w trakcie całego procesu zgłoszenia oraz może być dowodem na zajęcie się sprawą przez pracownika (np gdy szef w firmie pyta dlaczego to jeszcze nie działa a pracownik na to, że czeka na odpowiedź od home i tutaj jest napisane, że to zgłosił i o której godzinie)
Czy mam rozumieć że chodzi ci o prowadzenie korespondencji takiej jak w panel.home.pl ? Gdzie wysyłasz zgłoszenie w panelu i w panelu możesz sprawdzić odpowiedź? Tylko że co, rozbudować go można by było czy nawet przydzielić do użytkowników. Potwierdź czy dobrze myślę.
Właściwie to nie wiem dokładnie jak działa to teraz w panel.home.pl. Chodzi mi o to, żeby był częściowy dostęp do waszego panelu helpdeskowego (bo pewnie taki macie) z danymi takimi jak: - numer zgłoszenia - data zgłoszenia - kanał zgłoszenia (telefon, mail, formularz, chat) - opis zgłoszenia - status zgłoszenia Z możliwością kontaktu przez ten panel (np doprecyzowanie zgłoszenia, wrzucenie pliku czy screenshota).
Zapewne o to właśnie chodzi, ale bardziej rozbudowane np. o dodatkowe zgłoszenia wew. przekazywane przez konsultanta do poszczególnych działów. Wystawiam, w razie wątpliwości wrócimy do tematu i dalszych pytań: QABETA-769
Zgłoszenie o numerze: QABETA-769 nie zostało jeszcze dokładnie przeanalizowane, ale sprawdzimy jeszcze możliwość wprowadzenia takiego lub podobnego rozwiązania do śledzenia zgłoszeń. Póki co, umożliwiliśmy podgląd statusów waszych zgłoszeń. Pod każdym postem na forum, w którym podajemy numer zgłoszenia (np. QABETA-769) wkleiliśmy dynamicznie generowany obrazek, który odzwierciedla status Waszego zgłoszenia w naszym systemie wewnętrznym.
Póki co zgłoszenie zostało rozwiązane połowicznie - można z panelu wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta, jednak nie ma jeszcze modułu, który wyświetlał by historię korespondencji. Pracujemy nad rozbudową panelu zgłoszeń. Temat jest kontynuowany w zgłoszeniu o numerze: QABETA-769